|
LG CX 65 tommer |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå, det er billedfrekvens du skriver om. Det er i Hz (billeder/sekund) og ikke kHz (1000 billeder/ sekund). Så forstår jeg bedre. Start med at sætte din pc direkte til tv. Klaus
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Din Sony STN-DN1080 receiver har ikke HDMI 2.1, men det har din PC vel heller ikke? Hvis du vil op i 4K120, så skal din kilde/afspiller havde HDMI 2.1 og du skal omgå din receiver ved at tilslutte kilde direkte til LG CX.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
RagnOK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2021 Status: Offline Point: 4 |
Klaus: Godt bud, det vil jeg prøve. (KHZ så pænere, mere stort ud ;) Rasmus: Tak for svar. I følge firmware beskrivelse (opdatering) står der 2.1 Kan være jeg misforstår. På mit "gamle" TV, TCL 65" 65DP660, Stod der at der var 60HZ... Via Harald Skrald HDMI kabler, samme PC, forstærker...
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Er du sikker på, at det ikke er HDCP 2.1, den beskriver? Eller måske HDMI eARC, som er en HDMI 2.1 funktion der kan køre på HDMI 2.0 enheder.
Sony DN1080 er jo en receiver fra 2017. De første HDMI 2.1 receivere kom i slutningen af 2020 og er alle fejlbehæftede: https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1619513733 Hvis du har sat output fra din PC til 4096x2160, så ret det til 3840x2160 pixels. Det er den opløsning, som 4K TV har.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
RagnOK ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-April-2021 Status: Offline Point: 4 |
Tak, Rasmus, den forklaring køber jeg selvfølgelig også! Min fejl, at antage. Respekt for at I bruger tid på os newbies! Dejligt at "forums", som rec.dk stadig virker!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |