|
PC skærm: ~34” eller 2 stk? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har istedet for mine to 24” bestilt en Dell u4919dw.
Fandt den på bud, men ja, leveringstiden er ulidelig. Har ventet 14 dage nu og de skriver 3 uger mere. Kan få den samme, ved samme leverandør med det samme, jeg skal bare lige give 1300 mere. Men mine 24 virker endnu, så venter gerne lidt for at spare lidt mønt :-)
|
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 108 |
Ventetiden er der værste
![]() Hvis jeg kunne få en 49” inden for mit begrænsede budget så ville det være let at vælge - men jeg ender nok med at nøjes med en U3421we som jeg har fået snakket ned i pris.
|
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Med hensyn til fod/ophæng, så kan jeg stærkt anbefale Duronic's produkter.
Jeg har 5 skærme på mit skrivebord, alle sammen på Duronic, så de optager ingen bordplads. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |