recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PC skærm: ~34” eller 2 stk?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PC skærm: ~34” eller 2 stk?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Erik_A Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik_A Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 07:24
jeg har istedet for mine to 24” bestilt en Dell u4919dw.
Fandt den på bud, men ja, leveringstiden er ulidelig. Har ventet 14 dage nu og de skriver 3 uger mere.
Kan få den samme, ved samme leverandør med det samme, jeg skal bare lige give 1300 mere.
Men mine 24 virker endnu, så venter gerne lidt for at spare lidt mønt :-)
_____

/Erik
Til top
MDusen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-August-2011
Sted: Lyngby, DK
Point: 108
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MDusen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 10:16
Ventetiden er der værste Smile
Hvis jeg kunne få en 49” inden for mit begrænsede budget så ville det være let at vælge - men jeg ender nok med at nøjes med en U3421we som jeg har fået snakket ned i pris.
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Point: 203
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 12:44
Med hensyn til fod/ophæng, så kan jeg stærkt anbefale Duronic's produkter.
Jeg har 5 skærme på mit skrivebord, alle sammen på Duronic, så de optager ingen bordplads.

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu