|
GoogleTV enheder |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Huleboer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.
|
||
![]() |
||
Huleboer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
|
Har du fysisk hentet den eller har du bestilt den over nettet. Har nemlig lidt problemer med at finde et sted hvor de vil sende den til danmark.
|
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Jeg købte den hos Amazon i UK J Edit: Husk at prisen er uden mons. Redigeret af Jwin - 22-Oktober-2012 kl. 21:27 |
||
![]() |
||
|
Mmmm når jeg vil bestille en så kommer den her tekst op: We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. Jeg har prøvet med både min hjem adresse og den til job. Men uden held, når man læser læser lidt mere om det kommer det frem, at det er leverandøren af varen som bestemmer hvor de vil have tingene sendt hen. Så det er nok sony der siger nej, håber at det er fordi de snart kommer med en dansk lancering. Men tror nu ikke jeg kan vente så det bliver nok sådan en her http://www.amazon.com/VIZIO-Co-Star-Stream-Player-Google/dp/B009IBX7Z2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1350934842&sr=8-1&keywords=vizio+co-star Også via shopusa.com, hvis jeg altså kan bestille en med et dansk kreditkort. |
||
![]() |
||
Jwin ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2008 Sted: København, DK Status: Offline Point: 757 |
|
Bliver du afvist på amazon.co.uk ? Jeg kunne forstå hvis det er amazon.com , men i UK? Det var godt nok i Juli jeg købte min, men det skulle sært undre mig hvis amazon.co.uk ikke vil sælge til resten af Europa.
Hvor surt. Held og lykke med at få fat i en "coaster". Skriv venligst lidt om den...... J |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |