|
Ingen Netflix Smart TV app..?? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
LarsLC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2012 Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jens
Du skriver at Netflix-app'en virker fint til dit NX723. Jeg har også sådan en fætter, og har fået Netflix-app'en frem efter unblock-us tricket. Men får nu meddelelsen "No video in list". Har du fået en lignende meddelelse - eller har du faktisk fået kataloget frem?
Hilsen
Lars
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået kataloget frem og kan sagtens afspille det (dog med den hage, at undertekster ikke er understøttet på Sonys 2011-modeller).
MEN det virker kun, hvis jeg har unblock-us sat til US (jeg har kun en US-konto hos Netflix). Hvis jeg skifter til et af de andre lande, fx. UK eller DK, så dukker kataloget op, men jeg får en fejlmeddelelse, hvis jeg forsøger at gå ind på en film. Ifølge unblock-us så skyldes det en begrænsing hos Sonys Netflix-app. Jeg har derfor droppet af bruge fjernsynet som afspiller og bruger nu udelukkende min PS3. Den accepterer uden problemer, at jeg skifter mellem landene, og afspiller dem alle.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |