|
DR Bonanza app. |
Besvar |
Forfatter | |
mondeo93
Bruger Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-Januar-2013 kl. 00:15 |
Hej
Jeg har et Sony 3D TV der er ca 1 år gammelt med en del App indbygget, men kan man på nogle måde få tilføjet en App fra DR Bonanza, så man kan se det på TVét og ikke skulle hen og tænde PCén hver gang ? Har også Sony Blue-ray DVD afspiller også uden en App fra DR Bonanza Ved at Bonanza appen den forfindes på en jailbreaket Appel TV 2 som det eneste. Hilsen mondeo |
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det findes vidst kun til samsung smart tv og måske Lg.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg bruger det selv. Jeg gik ud fra at ham gerne ville være fri for en pc.
|
|
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
|
mondeo93
Bruger Oprettet: 15-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
Funktioner
Tak(0)
|
OK ja der er noget med at man kan installere Adobe flash player til Samsung og LG smart TV men det kan så heller ikke lade sig gøre på Det her Sony TV og det jo som bekendt det bla. DR-Bonanza kræver for at kunne vise video.
DK scan kunne jeg få dig til at forklare hvad XBMC og Raspberry er ? Er ret ny inde på de her områder, så som sagt søges, den billigste og nemmeste måde at kunne få vist DR Bonanza på sit TV udenom PCén Hilsen mondeo |
|
dkscan
Guld medlem Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
Funktioner
Tak(0)
|
http://lmgtfy.com/?q=XBMC+Raspberry Redigeret af dkscan - 09-Januar-2013 kl. 23:19 |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |