|
GTA V på Playstation 4 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
TobiasKM ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jo det værd som folk vil betale for det kan man sige :) Og Fifa 14 må da om ikke andet være i rimeligt høj kurs med det lidt småtynde line-up de ellers har haft til release :)
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Det er jo problemet :)
Jeg ender i hvert fald med at købe FIFA 14, men hvis jeg så også kunne få GTA V så var jeg home free til der kom nogle federe titler som falder i min smag. |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
NU må GTA V altså gerne snart komme.. ! Er der stadig ikke noget som har hørt noget? :)
Det eneste jeg kan se er at der i en Xbox udgave er fundet indikationer af PS4 og PC udgaver i kildekoderne.. der må sku da være noget mere konkret?!
![]() |
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
synes også spilpriserne til PS4 er lidt for vilde..
Jeg vælger ihvertfald spil med omhu. Ville helt sikkert købe flere spil hvis de kostede det samme som til PC og ældre konsoller.
|
|
![]() |
|
Jeg kører i øjeblikket med en bruger konto som hedder US Account, og så "min egen" danske konto. Den ene er opsat til at være min primære, så de spil jeg køber og downloader gennem US store kan spilles via min danske konto også. På den måde er min PSN id osv. bevaret når jeg spiller FIFA eksempelvis.
Ved at gøre det sådan koster er spil 60$, hvilket kan omregnes til ca. 330 kroner. Så er man "begrænset" til det som kan downloades via US store, men det er som udgangspunkt er bedre udvalg end der er på den danske.. men du kan læse mere om det i den anden tråd. Det virker i hvert fald fint her.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |