recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - GTA V på Playstation 4
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

GTA V på Playstation 4

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
TobiasKM Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 746
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TobiasKM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 14:39
Det er jo det værd som folk vil betale for det kan man sige :) Og Fifa 14 må da om ikke andet være i rimeligt høj kurs med det lidt småtynde line-up de ellers har haft til release :)
Til top
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2013 kl. 14:41
Det er jo problemet :)

Jeg ender i hvert fald med at købe FIFA 14, men hvis jeg så også kunne få GTA V så var jeg home free til der kom nogle federe titler som falder i min smag.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 08:38
NU må GTA V altså gerne snart komme.. ! Er der stadig ikke noget som har hørt noget? :)

Det eneste jeg kan se er at der i en Xbox udgave er fundet indikationer af PS4 og PC udgaver i kildekoderne.. der må sku da være noget mere konkret?! Geek
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 09:40
synes også spilpriserne til PS4 er lidt for vilde..
Jeg vælger ihvertfald spil med omhu. Ville helt sikkert købe flere spil hvis de kostede det samme som til PC og ældre konsoller. 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2014 kl. 09:44
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

synes også spilpriserne til PS4 er lidt for vilde..
Jeg vælger ihvertfald spil med omhu. Ville helt sikkert købe flere spil hvis de kostede det samme som til PC og ældre konsoller. 
Hvis du læser tråden omkring brug af US store, så er det faktisk ikke helt så galt igen.
Jeg kører i øjeblikket med en bruger konto som hedder US Account, og så "min egen" danske konto. Den ene er opsat til at være min primære, så de spil jeg køber og downloader gennem US store kan spilles via min danske konto også. På den måde er min PSN id osv. bevaret når jeg spiller FIFA eksempelvis.

Ved at gøre det sådan koster er spil 60$, hvilket kan omregnes til ca. 330 kroner. Så er man "begrænset" til det som kan downloades via US store, men det er som udgangspunkt er bedre udvalg end der er på den danske.. men du kan læse mere om det i den anden tråd. Det virker i hvert fald fint her.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu