|
Butikker advarer mod WII U ??? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har spillet en del COD multiplayer på Wii U - og hvorfor skal man kende nogen for at spille Multiplayer?!
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Meget enig, selv om jeg har 2-3 andre enheder der også kan Netflix, så er det min Wii U jeg tænder hver gang - det er et super lækkert interface. Sidder faktisk LIGE nu og ser Homeland på den
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mon det svigtende salgstal kan skyldes, at ufattelig mange af dem der købte den første wii, egentlig har indset de slet ikke bruger konsollen, og derfor ikke vil investere i det samme igen?
Bare alene i min familie, er der købt 4-5 wii's... Alle endte med at stå hen urørt efter et par måneders wauw oplevelse, kun 1 er ikke solgt endnu... Folk er vel bange for at stå med det samme problem igen... Jeg har faktisk selv overvejer at prøve den af, mest fordi den også er ret billig nu... Men gider ikke engang er min konklusion som regel ;)... Tror Nintendo skulle koncentrere sig om deres håndholdte i stedet, det går meget bedre trods smartphone markedet ;) |
||
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg tror du skal tage det, som venligt ment, når forhandlerne spørger dig, om du nu er sikker. De vil vel egentlig råde folk til, at vælge en konsol der sælger godt, for så er der flere at spille online med, samt flere at bytte og låne spil med.
Men man kan så diskutere om det er særlig godt for Nintendo. Og måske de også ville se sig noget sure på sælgerne, hvis de fandt ud af, at det var sådan det forgik. Du har trods alt foretaget dig, et velovervejet valg, og er udmærket klar over, hvordan salgstal og udbredelse forholder sig. Men det er måske ikke alle der gør det. Jeg ved også at jeg personligt ville, om ikke at fratale, så i hvert fald fortælle folk,hvad de går ind til.
|
||
londahl
Bruger Oprettet: 20-Oktober-2009 Sted: Lolland,Danmark Status: Offline Point: 139 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har for ganske nyligt købt en Wii U i Elmutanten (til 1499,-, god pris ), men blev på ingen måde advaret af sælgeren.
Det var dog også et ganske velovervejet køb da jeg har en datter på knap 4 og der er en overflod af børnespil til Wii/Wii U i forhold til de andre konsoller.
|
||
LG 47LM620T, Pioneer VSX-922K, 4x Cerwin-Vega! V-5M, 1x Cerwin-Vega! V-5C, 1x Cerwin-Vega! LW-12X
|
||
Steve Jones
Guld medlem Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes nu også det er en forsimpling at kalde det for en advarsel fra butikskæderne.. i sidste ende er det den pågældende medarbejder's mening man får når man spørger..
|
||
TobiasKM
Guld medlem Oprettet: 03-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Men der er vel grund til at beklage sig når sælgeren rådgiver, men ikke engang kan kende forskel på Wii og Wii U. :)
|
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |