|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guru13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 05-April-2009 kl. 19:16 |
Goddag Er der nogen der ved, hvorfor der ikke er undertekster på udenlandske indslag og film via min Samsung boks på Stofa's net ? underligt nok, er der tekster på danske indslag og film.
på forhånd tak |
|
![]() |
|
martinbf ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-November-2007 Sted: Tilst Status: Offline Point: 61 |
![]() |
Hej, har samme problem! De har åbenbart laver noget om med tekstningen for det er først for nylig at det er blevet et problem. Se denne: http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=57274& PN=1&TPN=500 |
|
Mvh.
Martin |
|
![]() |
|
filthat ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 344 |
![]() |
Det er sket i forbindelse med at der er kommet tekster for hørehæmmede på DR så vælger boksen åbenbart det undertekst spor automatisk.
|
|
![]() |
|
guru13 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2005 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Takker. Vil prøve dit råd, Martinbf, da jeg også er på det "fantastiske" Århus Antenneforening. Jeg tænkte på, om Stofa er ved at fryse os med Samsung bokse ud, fordi de vil have os til at købe en Zaptor ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |