|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() Sendt: 06-December-2010 kl. 19:48 |
sidder og kigger på http://paraboleksperten.dk/maanedens-tilbud-71/ og overvejer at bruge deres boxer tilbud med modtager til 1,-
men hvad for en boks er bedst? triax eller maximum? til triax er der en 500gb extern harddisk med til og til maximum er der en intern. har læst lidt om dem begge på nettet (feks maximum her på siden) men er nu stadig i tvivl. hælder dog mest til triax med extern harddisk (mest pga der er plads til mest. og måske kan man overføre til computer.. ved dog ikke.)
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
henriksommer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 763 |
![]() |
efter at have læst og læst anmeldelser, så hælder jeg faktisk mere til maximum boksen nu
programmerne er alligevel kodet på den externe harddisk, så kan ikke se fordelen der. (kun den ekstra plads)
|
|
Philips 65" 754 Oled
Panasonic 55" CX800E Nvidia Shield Android Tv |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19555 |
![]() |
Jeg har længe gået og set på andre bokse, efter et "Denver105eventyr", ud fra tråde her på soden, hælder jeg mest til Triaxen som min kommende boks klaus |
|
![]() |
|
Benny From ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 852 |
![]() |
|
|
![]() |
|
Mads333 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Har Maximumboksen og er meget tilfreds.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |