|
PS3 og Wifi = ingen forbindelse |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2013 kl. 10:52 |
Hej
Min svogers PS3 er begyndt ikke at kunne oprette forbindelse, til den trådløse router. Jeg synes jeg har testet på alle leder og kanter. Jeg kan sagtens hoppe på det trådløse med min tlf. Så det kører fint. Samt at jeg har forsøgt at dele min mobilforbindelse via 3G nettet, har gik det også fint med at PS3'en kunne tilgå nettet. Jeg bliver mødt af en fejlkode, som jeg har søgt lidt på. Men jeg synes heller ikke de foreslag som en søgning på dette, hjælper! Den kode må jeg lige finde igen. Samtidig har hans maskine lige været gået ned, og jeg har måtte formaterer den. Så al spildata osv. er væk. Lige før den gik ned, der gik det trådløse signal også - en slags forvarsel ser jeg det som ![]() Men LAN-forbindelsen kører fint. Nogle forslag??? Pft!
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
|
![]() |
|
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Havde et lignende problem på min ps3 der var det router som smed konsol af nulstilling af router samt opsætning på ny hjalp der ingen problemer siden.
|
|
![]() |
|
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
Ok
Tog du en backup af Zyxel routeren før du nulstillede den? |
|
|
|
![]() |
|
Jose ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Nej igen backup reset total sæt den op på ny med sikkerhed, og indstillinger.
|
|
![]() |
|
Jeg siger tak for svar.
Her til aften prøvede jeg, og fik routeren resat. Den kom på med det samme. Ved ikke lige hvad det var, og jeg arbejder med IT til daglig. Men det er rart med fifs og input! ![]() Mange tak for hjælpen!
|
|
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Til en anden gang, hvis du går ind i routeren og låser ip'er til de forskellige Mac adresser, så får du ikke problemet igen. Det er sikkert opstået med du har prøvet sætte den op, mens routeren har haft leachtime på ip'erne.
Dette gør alle routere for nulstille de trådløse ip indstillinger, så. Nyt trådløst kan komme på, men routeren kan normalt huske hvilke ip der hører til hvilken Mac adresse. Fejlen sker så hvis der har været leachtime og et nyt produkt kommer på, kan risikere router giver samme interne ip til to Mac adresser og der sker konflikt. Da den Mac som router så kan huske får lov til at have ip som virker og den nye Mac adresse vil ikke virke på ip. Har selv oplevet det en del gange med fx min mobil. Men er ovre det problem, ved at låse ip til Mac adresserne på de ting som har været muligt. Så derfor behøves man ikke reset routeren en andengang :) |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Du siger noget. Lyder da muligt.
Det vil jeg være opmærksom på i fremtiden, men jeg var også inde for at kigge på mac-adresserne, men gjorde ikke mere derfra. Måske en dhcp release/drop inde i selve routeren også kunne hjælpe, så den dropper tildelingen af ip adresser, og man så kan starte forfra. Men tak for tippet! ![]() |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |