|
V/S: PS4 inkl. eye |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2014 kl. 10:24 |
købte en PS4 dec. 2013 med kamera.
Ungerne fik spil; Skylanders og Just dance. Just dance er helt værdigløst. kameraét fungere slet ikke til spillet. Så p.t er det kun Skylanders der spilles. Lidt synd da vi havde forventet meget af just dance og kameraet. Nå men egentlig går jeg lidt og tænker på at "konvertere" over til Xbox One da jeg læser at Kinetic er MEGET bedre. og der er flere spil p.t. Men hvad kan jeg forvente af få for vores PS4 inkl. stand og kamera + evt. spil (skylanders og Just dance) |
|
![]() |
|
2620HPH ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nok omkring 4200 vil jeg tro
|
|
![]() |
|
Bhund ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 329 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skylanders og kamera kunne jeg godt have interesse i, hvis du vurderer du kan få mere ved at splitte salg op.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |