|
Hvilken spilkonsol til 7 årig |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | ||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har du ret i, jeg beskriver det dog eksplicit i en specifik situation, ikke en generel situation. Desuden ville det være godt (ud fra mit synspunkt), hvis børnene havde noget forskelligt. Så alle vennerne kom på besøg skiftevis hos hinanden. Vi har jo alle været børn engang, hvor den ene kammerat havde en Nintendo, den anden en Sega samt en tredje der havde f.eks. Lego.
|
||
Kenzo85
Guld medlem Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Kenzo85
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg synes hele denne diskussion er et spørgsmål om, hvordan man ser på børneopdragelse... Jeg giver dig ret i at vi som mennesker, ikke blot som børn, gerne vil være en del af et fællesskab, men at man kan agerer forskelligt i fællesskaber. Forstået på den måde, at når du siger, at alle skal have den samme konsol for at føle sig en del af fællesskabet. Så mener jeg det er et spørgsmål om hvordan man som forældre opdrager sine børn til, at indgå i fællesskaber. Jeg mener godt, at man som forældre kan lære sine børn, at dét at have forskellige konsoller ikke er en dårlig ting og at man ikke skal ekskludere andre fordi de ikke har en konsol, iPhone eller hvad end det måtte være. Børn er nu engang et produkt af den arv, kultur og opdragelse, som påvirker dem igennem deres barndom. |
||
Nagash
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er et meget smukt syn du har på børneopdragelse. For du har ret i, at børn bør være åbne nok, til at lukke alle ind i fællesskabet.
Det er dog ren utopi. Du forventer vel ikke at alle forældre opdrager deres børn efter dit synspunkt? Det kommer desværre ikke til at ske. Og det er da også en fin tanke, at Anders så bare skal finde nogle nye venner. Men det ved vi også godt allesammen, at det er lettere sagt end gjort. Og er det egentlig ikke også lidt hårdt overfor Anders, at far tvinger ham til at finde nye venner, fordi han ikke vil gå på kompromis med hvilken konsol der passer bedst til knægten? Køber du konsollen for ham, eller dig selv? Skulle du måske købe en af hver i stedet, i stedet for at presse dine behov over på knægten?
|
||
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi er gået fra hjælp til at vælge spillekonsol til syn på børneopdragels. Godt klaret drenge
Mon ikke at trådstarter har fået den hjælp han ville have? Han har i hvert fald fået forskellige synspunkter og det må da alt andet lige være op til ham selv at vurdere hvorvidt der skal købes noget de andre børn har eller vælge noget andet.
|
||
zulfo
Moderator gruppe Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er slet ingen tvivl - der skal købes den konsol som vennerne/kammeraterne har - alt andet vil være dumt.
Kan lige forestille mig at "Anders" gerne vil spille COD online med sin bedste kammerat, men Anders har fået en Nintendo Wii (ikke at der er noget galt med den) for den passer jo bedst til børn, men hans kammerater har Xbox, så nu kan de ikke spille mod hinanden...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
mbm1
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vi har indtil videre været rigtig glad for PC... Alle lego spillene har været geniale.. Det første Skylanders spyro adventures... men det lader ikke til Skylanders kommer på pc mere,, så regner med vi køber PS4 nu her.
|
||
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |