recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvor fedt blir Kinect/kamera-delen i ny Xbox/PS4?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvor fedt blir Kinect/kamera-delen i ny Xbox/PS4?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Status: Offline
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvor fedt blir Kinect/kamera-delen i ny Xbox/PS4?
    Sendt: 04-November-2013 kl. 10:59

Vi har i dag ingen spilkonsol hjemme (så jeg er helt "religionsfri"). Men jeg er ved at lade op til indkøb, nu hvor Xbox One og PS4 er på vej. Skal bruges til børn (p.t. 3-5 år, som p.t. har stort glæde af vores tablet) og sekundært farmand.

Hvor højt skal jeg vægte kamera/Kinect-delen?

Jeg har en eller anden idé om at spil beregnet til Kinect vil være et kæmphit for børn. Overvurderer jeg anvendeligheden af kamera/Kinect-delen?

Er der forlydender om hvorvidt Xbox eller PS4 er mest "fremme i skoene" på dette område?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 12:21
Kommer nok meget an på pladsen foran TV'et. Jeg er sikker på, at Kinnect fungerer bedre end PS Move eller hvad det nu hedder til PS4.
Men om det desideret er et kæmpe hit til børn, ved jeg nu ikke.

Men uanset hvad, så tror jeg kun konsollen er sekundært til far i starten. Når nyhedsværdien har lagt sig lidt, er jeg sikker på, at deres tablet er den der bliver spillet mest på igen.
Til top
Helmuth Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Maj-2008
Point: 278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Helmuth Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 13:33
Hej mester
Tak for input.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2013 kl. 18:55
Jeg synes du skal vurdere kameraets anvendelighed baseret på det vi ved fra sidste generation. Her var der generel kritik omkring manglende evner til at opfange mørke toner (så har du mørk hud.. ) og især Kinects manglende evne til at virke i små og alm. str. stuer.

Uanset hvad er det jo en gimmick. Det er en gimmick som kommer af og til. Sony var fremme med eye toy til PS2 for 10 år siden. Senere kom Wii og satte en storm igang. Nu er det ikke nyt længere og det er svært at se det anvendelige i at spille skydespil og eventyrspil med at bevæge armene op og ned.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu