|
Hvilket kabel skal jeg bruge Mac til skærm? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
SEOMaster
Bruger Oprettet: 29-Januar-2020 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
0le: Tak for link, men det virker selvfølgelig ikke (flot Apple) men de siger man skal købe det her kabel fx LINK HER Eller det her - de skriver dog følgende: Går ud fra min MacBook Pro har det den alternate mode? *Vigtig info: USB-C porten på din enhed skal understøtte "DisplayPort Alternate mode" for at du kan bruge denne adapter. Potter: Ja det er selvfølgelig rigtigt. Jeg tænkte bare det var nice at udnytte hele skærmens kunnen, men det lyder jo ganske fint det du skriver |
|
0leDK
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder som det første er rigtig. jvf den artikel jeg linker til burde det virke.
|
|
SEOMaster
Funktioner
Tak(0)
|
0leDK: Ja og de skriver jo også selv på den hjemmeside at det virker. Så det bliver et forsøg værd. Kan dog ikke li' at du kun gav 120 kr. og jeg skal give 359 kr. + fragt
|
|
SEOMaster
Funktioner
Tak(0)
|
Opfølgning: Jeg endte med at købe det her kabel, da det lød til, at det kunne hjælpe mig: https://mackabler.dk/usb-c-til-displayport-605.html?q=089-4 Og det virker fantastisk Se venligst bort fra de grimme kabler fra computeren, og at den stadig står på kassen. Jeg modtager en Twelve South ParcSlope i morgen. Edit: Link fix
Redigeret af SEOMaster - 01-Marts-2020 kl. 20:25 |
|
SEOMaster
Funktioner
Tak(0)
|
Nu skal jeg så bare leve med, at specielt 16" MacBook Pro lider af det problem, at blæserne kører konstant, også selvom computeren ikke laver noget, og den bliver ret varm over Touch Bar, og det har jeg allerede oplevet nu. Dog kan jeg heldigvis ikke rigtig høre blæserne, da jeg ofte har headset på, men det er da ikke så fedt, at den bliver så varm hele tiden
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |