|
IPS skærm med OK farver? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Marts-2020 kl. 20:53 |
Hej Hvilken IPS skærm (formoder jeg) kan I anbefale til at vise gode farver? Skal redigere nogle billeder i Lightroom, Photoshop osv. Jeg har en OK fin Windows PC, men mangler en god skærm. Og med "god" mener jeg ikke en 10.000 kr. skærm - jeg må nøjes med det jeg kan få for en 3-4.000 kr. Kan I hjælpe med det? :)
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor stor og opløsning, har du en ide om det? 3-4000 så kigger vi nok på øverste hylde hvad angår normale ips skærme.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
![]() |
|
kom til at se den kun har HDMI, hvad har du egentlig af tilslutning muligheder. HDMI i den oplsøsning kræver vist et nyere grafikkort.
Nå Elgiganten svarere ikke lige, de har samme model med flere tilslutningsmuligheder også. Redigeret af 0leDK - 06-Marts-2020 kl. 21:27 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
dell ultrasharp skærme er prækalibreret fra fabrikken. Men giv det lige en måned mere - Dell kommer med 2020 skærme indenfor en måneds tid (forudsat fabrikker ikke bliver lukket helt, og den europæiske logistik ikke bryder sammen på grund af virus. - det lugter desværre derhenad)
Men der er selvfølgelig masser af andre.
|
|
![]() |
|
Ja mangler man noget skal man nok ikke vente forlænge. Men vi ved jo ikke endnu hvordan det kommer til at gå.
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
en stor del af de distributionshubs der findes i europa - ligger jo primært i holland, og virussen kommer tætter og tættere på. så alt blive lukket ned. - så jo der er en overvejende stor risiko for at der kommer til at blive mangel på rigtigt mange ting, incl elektronik.
|
|
![]() |
|
Alinity ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2016 Status: Offline Point: 279 |
Hej igen
Tak for jeres svar. Jeg havde tænkt 1440 ja. Og 27” er nok fint. Må jo nøjes med hvad budget tillader :) Lyder ok at vente hvad Dell kommer med, men ja. Det hele bliver jo nok lukket ned :( Jeg har et RTX 2070 super med 8GB Ram. Og display port som det bedste.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |