|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
holstebroer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 25-Februar-2006 kl. 22:46 |
Fik deres reklameavis i dag og besluttede at tage til Tyskland da det ligner et godt køb. 50 stk Fuji DVD +/- R 8x til DKK 109,95. Stor skuffelse da jeg stod i Süderlügum og de ikke havde modtaget nogen endnu, og heller ikke i Aventoft. Var trods alt kørt helt fra Esbjerg. Ekspedienten beklagede meget, men efter at jeg havde spurgt om ikke de havde nogen i Harrislee ringede han dertil og efter lang tids venten kom han tilbage og sagde at det havde de. Jeg kørte dertil og dennegang ikke forgæves. Købte 2 cakeboxes? og håber at kvaliteten er i orden. Hvis I tager af sted så var det måske en ide at ringe først, surt når reklamer ikke holder hvad de lover.
|
|
![]() |
|
klander ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 813 |
![]() |
Ja sådan er det, men det er nu ikke særligt billigt eks 50 stk Verbatim 16x 127 kr på nettet ved http://www.azomedia.dk/shop/default.asp?SetLng=1 Og så sparer du en del benzin |
|
Med Venlig Hilsen
Kurt |
|
![]() |
|
Wester ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 542 |
![]() |
Der er jo ingen steder garanti for, at varen
![]() |
|
NAD 32" B3 Lcd Tv. Sony 710 Recorder . Philips VR 520 Rec. Denon 1603 Receiver. Infinity Speakers
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |