|
stereo lyd ved tv via apple tv 4? |
Besvar |
Forfatter | |
HIL1963
Junior bruger Oprettet: 12-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Oktober-2020 kl. 21:30 |
Hej
Kører lyd igennem Denon forstærker og har et 5.1.setup. Jeg bruger en Apple tv 4 nyeste udgave og afspiller alt igennem den. TV signal er via Stofa App, film er via plex eller feks Disney + hvor alt lyd automatisk tilpasses. Nu til spørgsmålet, skal min centerhøjtaler ikke spille ved brug af Stofa app eller feks youtube klip. Skifter jeg til plex eller andre medie afspiller skifter den til 5.1 hvis dette understøttes. Når jeg ser tv er der lyd på baghøjtaler + sub men ikke center. Er det sådan det skal være eller noget opsætning, synes jeg har prøvet alt uden held. Apple står til lyd automatisk med support af atmos, har prøvet at skifte til 5.1 eller stereo uden det tænder center. Pft Henrik |
|
mvh Henrik
Sony A80J oled serie 77" Denon AVR-X3500H forstærker BOWERS & WILKINS HTM6 S2 center 4 x Beolab 3 Beolab 2 Wharfedale Slim Bass 8 til under sofa DALI ALTECO C-1 (Atmos) APPLE TV 4K |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4052 |
Funktioner
Tak(1)
|
Det lader til din Denon står på direct, og når den gør det, så sender den det lydspor ud i dens egentlige form. Det vil se Stofa sender stereo ud, så er det, det den afspiller. Du skal trykke på den grønne knap der hedder mobile og vælger det dolby surround eller DTS x neural, (hvis det er en nyere Denon) ellers skal du vælge dolby prologic ll eller DTS neo for de ældre
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |