|
Playstation 3 plus spil udløber |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
There is no such thing as a free meal. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Hvis man vender den rundt. Du betaler, hvis du tager et års abonnement, ca. 1 kr. Om dagen for en kæmpe mængde spil. Prøv at regne ud, hvor mange ti er om dagen, du gennemsnit vil spille spil hentet fra plus, og beregn så din gennemsnitstime udgift. Tjek igen herefter hvad du vil kunne få for samme udgift!
Personligt tror jeg, at mine time udgift er på ca 75 ører hen over et år. Og jeg må også indrømme at jeg kun har købt et spil siden jeg fik plus, gta V. Derud over står det altså højt og tydeligt i betingelserne for plus, at du kun har spillet så længe du har et abonnement. Så ønsk dig et års abonnement i julegave, hvis du ikke vil spenderer den krone om dagen, og nyd det. |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Troede du at du med et lille månedsabonnement pludselig havde fået en hel bunke spil til så få penge?! Jeg har et Eifeltårn og en havfrue jeg gerne vil vælge til dig ![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Hvad mener du med du har et Eifeltårn og en havfrue til mig? :)
|
|
![]() |
|
Kralle7800 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Maj-2011 Sted: Højslev, Danmar Status: Offline Point: 363 |
Jeg vidste ikke noget om man kun kunne spille your instant games collection når man har plus det kunne jeg ikke læse mig frem til, men det ved jeg så nu :)
Så skal jeg bare beholde plus eller ønske mig et års medlems skab i julegave :D |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Hvis du også får en PS4 i julegave SKAL du have PLUS for at spille online. Som andre har sagt, så er det altså billigt - bare forestil dig at du når at spille to af de store titler, du får, så har du dækket prisen...men du får jo meget mere ud af det..
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
Det var et (dårligt) forsøg på at fortælle at jeg synes det var naivt at tro at man for så lav en pris som månedsabonnementet på Plus er, kunne få lov at beholde så mange spil til "evig tid"
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Jeg får desværre ikke spillet en brøkdel af mine Plus-titler - men de er da rare at have til en regnvåd dag
![]() |
|
Lars B
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |