|
En masse PS4/multiplat spil | Planetside 2 kommer |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:29 |
|
Knack
Genre: Platformer Developer: SCEJ ![]() ![]() Killzone: Shadow Fall Genre: First Person Shooter Developer: Guerilla Games ![]() ![]() Drive Club Genre: racing Developer: Evolution Studios ![]() inFamous Second Son Genre: Action adventure Developer: Sucker Punch ![]() ![]() Deep Down(working title) Genre: TBA Developer: Capcom ![]() The Witness Genre: Puzzle Developer: Number None Inc ![]() Quote:
Genre: First Person Shooter Developer: DICE ![]() Call of Duty: Ghosts Genre: First Person Shooter Developer: Infinity Ward ![]() Assassins Creed IV: Black Flag Genre: Action Adventure stealth Developer: Ubisoft Montreal ![]() Watch_Dogs Genre: Action Adventure, stealth Developer: Ubisoft Montreal, Reflections and Romania ![]() ![]() The Witcher 3: Wild Hunt Genre: RPG Developer: CD Projekt RED ![]() Quote:
Genre: RPG Developer: CD Projekt RED ![]() Lords of the Fallen Genre: Third Person Action RPG Developer: CI Games ![]() Wolfenstein: The New Order Genre: First Person Shooter Developer: MachineGames ![]() Diablo 3 Genre: dungeon crawl Developer: Blizzard Entertainment ![]() Thief Genre: First Person Stealth Developer: Eidos Montreal ![]() Destiny Genre: First Person Shooter Developer: Bungie ![]() War Thunder Genre: Combat flight MMO Developer: Gaijin Entertainment ![]() Blacklight Retribution Genre: First Person Shooter Developer: Zombie Studios ![]() Primal Carnage Genre: First Person Shooter Developer: Lukewarm Media ![]() The Evil Within Genre: Survival Horror Developer: Tango Gameworks ![]() The Pinball Arcade Genre: Pinball Developer: FarSight Studios ![]() Hohokum Genre: 2D sandbox Developer: Honeyslug ![]() Doki Doki Universe Genre: Adventure Developer: HumaNature Studios ![]() Unconfirmed: MGS5 The Order 1886 Redigeret af SteffenD89 - 05-Juni-2013 kl. 18:46 |
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
FFFFUUU man skal altså være lidt af en abe for ikke at synes, at der er nogle fede spil imellem. Personligt skal jeg have Killzone, Infamous og Knack sammen med min PS4 på førstedagen.
Udover det ser Destiny, Cyperpunk og the witcher også rigtig spændende ud. AC4 og Watch Dogs er jeg lidt usikker på og The Witness afhænger af prisen. Det her er vel og mærke en liste før E3. De sportsspil der blev snakket om til Microsofts konference kommer naturligvis også til PS4. Det skal også siges at flere af spillene her også kommer til XB1
|
||
![]() |
||
|
Jeg har fjernet nogle gifs fordi det var ret irriterende. Hvis i vil se dem kan i følge linket her til neogaf hvor jeg har tyvet det hele fra:
|
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Det bliver vildt.
|
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Undskyld, men jeg kom lidt i buskerne, da jeg saa det der CYBERPUNK 2077. :) Elsker cyberpunk, så håber det bliver godt...ellers er det meste savle... Bare irriterende, at man skal købe nogle spil to gange - jeg plejer at have COD på release og det er jo måneder før PS4...:( |
||
BORING! |
||
![]() |
||
|
http://www.ign.com/articles/2013/06/05/dc-universe-online-and-planetside-2-coming-to-playstation-4#
Planetside 2 og DC: Universe Online kommer til PS4 |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
|
Kommer der nogle ekstra fritimer sammen med alle de spil?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
|
Så er der bestilt PS4 samt Knack hos Coolshop
![]() |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
|
Jeg ser især frem til Destiny efter deres E3 præsentation. Det var meget anderledes ifht hvad jeg havde regnet med - minder mig lidt om D2 i FPS stil/et mere 'seriøst' borderlands. Og glæder mig ikke mindre af at det er bungie/activision som står bag
|
||
![]() |
||
|
Eller bare at det er Bungie der står bag det.. Activision skal nok sørge for at hore det hvis det bliver en succes ![]() Jeg kan dog bare ikke finde ud af hvad spillet går ud på? Til at starte med troede jeg at det var et FPS-MMO med fokus på PVP,så troede jeg at det var et FPS-MMO med fokus på PVP og nu .. Et borderlands spil med scripted "events" hvor folk så bare kan droppe ind? Er der en reel historie i spillet eller er det bare fluff
![]() |
||
![]() |
||
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
|
Tjah nævnte activision som interessant for de om nogen har de økonomiske midler til at opfylde de høje krav man må regne med bungie stiller for sig selv :) Og man kan jo håbe de har et forhold lidt ligesom blizzard-activision, frem for at det bliver et nyt CoD hore produkt :P
Har ikke set andet end deres E3 show, og der var primær fokus jo bare at få vist noget live gameplay. Jeg fik indtrykket af det primært er et FPS-RPG PvE, MMO delen ved jeg ikke om jeg vil tilgive det endnu. Man så jo bare et par spillere drop-in (instance?) så der var co-op, og ved den 'store boss' var der så drop-in på et party baseret niveau. Så det virker lidt begrænset hvor mange man reelt kommer til at rende rundt omkring. Men tror og håber da at bungie at få skabt en god historie til spillet ~~ :P
|
||
![]() |
||
|
Altså for mig virkede det netop til at være et co-op spil (4 player?) hvor man så kan møde nogle bosser hvor alle andre så kan komme med og kun ved bossen. Så det kun er MMO til bosserne. Jeg kan dog ikke finde ud af om det med at folk dropper ind er fedt, hvis det kun er det..
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |