|
smart stick MK809 II død? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-April-2013 kl. 10:07 |
har denne fine smart tv Stick MK809II , som er holdt op med at virke.
når den tænder går det kun til opstart skærm, hvor r-box logo står og blinker og derefter sker der intet. ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, så hvis der er en der kunne hjælpe, ville det være super duper Redigeret af djangs - 16-April-2013 kl. 08:38 |
|
|
|
![]() |
|
mortendiedrichsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Januar-2013 Sted: vejbæk Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Du skal bare opdatere den via din computer. Du skal hente et program til at opdatere den med og du skal hente en firmware til den. Det kan du gøre fra dette link. Det der hedder "mk809 recovery tool" Er det program du skal bruge får at kunne smide den nye firmware over i din km809. ( om du har en mk808, mk809 eller mk802 er lige meget, det er samme program til dem alle) |
|
![]() |
|
djangs ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 689 |
nu er jeg gået i gang med at rode i den.
kan se driver er installeret til usb. skal man overfører FW igennem micro usb eller den alm usb indgang?. det billede der viser hvor man skal kortslutte ben 6-7,findes ikke i den Stick jeg har. der er istedet et lille hul på siden, er det der man evt kan resette Redigeret af djangs - 19-April-2013 kl. 20:45 |
|
|
|
![]() |
|
Det her magter jeg åbenbart ikke, melder bare fejl lige så snart jeg prøver at overføre fw.
600 kr ud af vinduet ![]() |
|
|
|
![]() |
|
mathias1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 112 |
Du skal holde knappen inde mens du tilslutter den til pc'en
|
|
![]() |
|
hvordan forbindes den til pc.
i bunden har jeg en usb a samt en micro usb. i siden ved siden af micro sd er der også en micro usb. mener selv jeg prøver alt, men intet virker ![]() |
|
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Kaster mig lige ind fra sidelinjen. Jeg har ikke sådan en fætter selv, men håber kommentaren kan bruges. Ang. USB-stikket vil jeg vælge det, der er markeret med USB-symbol, og altså ikke DC eller HOST. DC lyder som om det kun kan bruges til strømforsyning, og HOST vender den forkerte vej (bruges, hvis der skal sættes eksternt lager til dimsen).
Der står lidt om hvordan det gøres på http://forum.androidgadget.co.uk/showthread.php?tid=5 - men måske har du været der. Det lyder som om, man skal have de rigtige drivere installeret på PC'en først, og så sætte USB-kablet i, mens man holder den lille knap inde. |
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
problemet ligger i at når jeg trykker på den lille knap, så leder den ikke efter nyt hw, der sker intet
|
|
|
|
![]() |
|
så fik jeg den skisme til at opdatere
![]() havde ikke lige tænkt på youtube, der var der en super guide. tak for hjælpen derude. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |