recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tv stick pris
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

tv stick pris

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juli-2011
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: tv stick pris
    Sendt: 24-April-2013 kl. 15:53
Hvilke tv stick skal man kigge på for at få mest for pengene?

Er dual core med quard core GPU nok til at streame tv i fullhd?

plads er lige meget for mit vedkommene da alt streames fra nettet, eller netværket

Krav, skal køre fullhd uden problemer
Skal køre wifi uden problemer 4-5 meter
Skal kunne opdateres i fremtiden

Nogen forslag?
Til top
blindbaek Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-August-2009
Sted: Denmark
Point: 16
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blindbaek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 08:01
Jeg vil foreslå en G-Box Midnight MX2: http://androidtvbox.us/products/g-box-midnight-mx2/

Det er godt nok "kun" en dual core, men jeg har ikke haft nogle performance problemer endnu. Har indtil nu kun brugt wifi og det har kørt uden problemer. Jeg vil dog udnytte at den har et ethernet stik, da mit access-point er gemt lidt væk og jeg i forvejen har en kabelbakke hen til tv'et, hvor jeg kan føre et kabel.
Til top
hup Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 08-Juli-2011
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2013 kl. 08:06
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu