|
Hvornår vågner DR og laver Bonanza til tv? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
andershede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2013 kl. 19:34 |
Det virker.så tåbeligt at man har et ok websted som Bonanza med historiske DRklip men at det ikke rigtig kan gøres tv-tilgængelig på en nem måde.
Jeg sidder med stofa og DRs arkiv fungerer da men jeg fatter ikke at det ikke eks. med største selvfølgelighed inkluderer Bonanza indholdet. Hvorfor er DR så langsommelige i at tilbyde det materiale til vores moderne tv? Og hvad kan man gøre, for jeg fik aldrig svar da jeg skrev til dem. |
|
![]() |
|
bruger udmeldt 23 ![]() -- ![]() Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DR har masser af "Ophold i sendefladen" på:
DR Ramasjang DR Ultra DR 2 DR 3 Så der er masser af plads, som fint kunne udnyttes. Måske en henvendelse til de anvarlige for Mediepolitik kunne være en start? |
|
![]() |
|
Filmproducer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Maj-2013 Sted: Dragør, Danmark Status: Offline Point: 2 |
Problemet er til dels teknisk - men ikke bare teknisk. Noget materiale på Bonanza er populært men meget af det opnår faktisk kun ganske få visninger på et helt år. Meningsfuld TV-visning af materialet kræver således både udvælgelse og en vis tilrettelæggelse. I sidste ende skal materialets samlede seerrelevans holdes op mod de tekniske og personalemæssige udgifter som omfattende TV-visning indebærer. Skal DR’s politik på dét punkt ændres, er det nok bl.a. ud fra den vinkel der skal argumenteres. Mvh. Christian Producer, Bird & Beenfeldt Filmproduktion |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
I stil med Jørgen De Mylius' Eldorado programmer, kan man lave udsendelser der har en bred vifte af populære udsendelser fra Bonanza.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |