|
Optag igangværende programmer Samsung Smart-TV2013 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mathias6710 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Juli-2013 kl. 12:15 |
Hej,
Jeg har en Samsung UE40F6475, og der til har jeg sat en 1TB harddisk. Jeg kan sagtens planlægge optagelser, og det virker super! Har enda optaget både over min HDHomeRun(første model) og Samsung TV'et, hvor det endte med at Samsung TV'et havde meget færre fejl i Yousee's TV signal. Men nogle gange ser man tv og er "Orh man, jeg kunne godt tænke mig at se dette program igen eller vise det til en ven" om et i igangværende program. (f.eks. hvis man ser en ven i TV og lige vil optage det) Desværre har min fjernbetjening ikke nogen RECORD knap (men tilbage, frem, pause, play, stop er der). Hvis man går ind i guiden, som jeg vil gøre hvis jeg skulle planlægge at optage noget. Så skifter den bare over på kanalen i stedet for at vise "Planlæg optagelse" eller lign. Jeg har prøvet manuel planlægning, det virker også fint. Men det får mig til at være 1-4 minutter væk fra TV kanalen i mens. Og så jeg får ikke set kanalen mens jeg gør det. Så meget simpel, mit spørgsmål er: Hvordan starter man optagelsen af igangværende programmer? Edit: PS. Har søgt på forummet og kunne ikke lige finde noget - tror heller ikke jeg har fået brugt de rigtige ord på Google søgningen. /Mathias Redigeret af Mathias6710 - 07-Juli-2013 kl. 12:24 |
|
Ha' en god dag.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I følge manualen sker det som beskrevet her:
Spela in det aktuella programmet
Markera ett program som sänds och välj den virtuella fjärrkontrollpanelens eller den vanliga fjärrkontrollens INFOknapp.Informationsskärmen visas. Välj Spela in. Spela in är bara tillgängligt för programmet som sänds. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Mathias6710 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Ahh, tak... ja manualen burde jeg nok have taget et kig i.
Så nu det bare TV > Guide > Info > Pil venstre > Enter > Og man er tilbage på TV Kanalen For at stoppe igen er det bare TV > Guide > Ok > Return > Og man er tilbage på TV Kanalen |
|
Ha' en god dag.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der er mange ting der kan findes ud af ved at se i den, det er jo det den er til.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |