recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung 46F7005 mister trådløst signal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung 46F7005 mister trådløst signal

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hyrpel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-November-2007
Status: Offline
Point: 37
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hyrpel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung 46F7005 mister trådløst signal
    Sendt: 03-November-2013 kl. 15:12
Hej med jer.

Jeg har et af de nye Samsung Smart TV 46F7005 hvor jeg køre trådløst Wifi signal til. Der hvor TVét er, er der fuld styrke fra min router og jeg har ingen problem med at trække andre enheder eller for den sags skyld mit tv.

Problemet opstår når jeg ser netflix og er godt i gang med en film, ca 25-30min inden så mister mit tv signalet til routeren og jeg skal genstarte app på tvét før jeg kan få gang i den igen, nogen gang skal jeg rent faktisk genstarte tvét

er det noget i andre har oplevet?

/Morten
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 4052
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2013 kl. 15:36
Hvad for en router har du? Er den sat til at kører på både g og n. For hvis den er sat til begge, og der kommer en enhede der kører g, så routeren forsat kører g. Det hjalp for mig med appen til win8
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu