|
NVIDIA Shield DHCP - hjælp!? |
Besvar |
Forfatter | |
RuneH
Guld medlem Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1749 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 3 timer 47 minutter siden kl. 17:19 |
Halløj.
Jeg har en NVIDIA Shield TV P2897 (2017) som pludselig ikke gider virke igennem min ældre Sony forstærker. Den har virket ganske fint, men pludselig, en dag, kom den med advarselstrekant og så står der DHCP samt http://nvda.co/hdcp Den tror pludselig jeg vil rippe alt hvad jeg ser på Netflix og Disney.. Tager jeg den uden om, direkte i tv, virker det hele ganske fint. Har forsøgt mig med flere forskellige HDMI kabler, haft enheder slukket, tændt i forskellige rækkefølger, div. hdmi porte på forstærker. Intet ser ud til at virke. Slå noget HDMI et eller andet fra i indstillinger på Shield boxen..
Nogle gode forslag? Jeg er løbet tør. |
|
Slut! -sagde de - Ingen signatur er det nye IN!
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Online Point: 4052 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det virker til det et din receiver det er udfordringen
|
|
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19556 |
Funktioner
Tak(0)
|
HDCP, ikke DHCP………
Har du også prøvet andre porte og kabler mellem forstærker og TV? Hvornår er det begyndt? Hvad skete der af forandringer i dagene op til? Klaus
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |