|
Backup på windows 10 pc af mobilfoto |
Besvar |
Forfatter | |
FlemmingenP
Junior bruger Oprettet: 11-Februar-2012 Sted: København Status: Offline Point: 42 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-November-2019 kl. 19:12 |
Hej med jer
Jeg har en mængde gamle usorterede fotos på min windows 10 pc som ikke skal gå tabt. Jeg har backup af disse på min Android, Oneplus 5T, mobil. De er overført til mobil ved kabel. Når jeg lejlighedsvis har en ledig stund, sortere og sletter jeg så fotos på mobilen. Det betyder så at syncroniseringen af fotomapper på pc og mobil kommer ud af sync. Er det muligt at lave automatisk sync af bestemte mapper mellem pc og mobil, når pc og mobil er på samme wifi netværk, uden at jeg skal købe dyrt hardware eller software? Jeg vil gerne undgå en sky-løsning. Jeg har forsøgt mig med forskellige apps, men det virker bare bøvlet. Mvh Flemming
|
|
Med venlig hilsen
Flemming |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |