Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
claus64
Guld medlem
Oprettet: 16-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 693
|
Emne: Problemer med at optage på Yousee Samsung Sendt: 21-Juni-2009 kl. 23:52 |
Hej
Jeg har problemer med at optage på min Samsung boks. Når jeg trykker på REC i nu og næste eller i Guiden sker der ikke noget. Når jeg går ind på program info står der at der er overlapning med et andet program og så står der er et flot kolon: men ingenting efterfølgende. Hvis jeg vælger overskriv går den tilbage til guiden men der er stadig ikke den lille gule "optag" plet.
Hvis jeg bare vil lave en optagelse af live tv ved at trykke på REC knappen sker der heller ikke noget. Har I en ide til hvad der kan være galt? Jeg har haft strømmen ude af boksen og prøvet at genstarte den, jeg har slettet på haddiscen så der er 85% ledig men jeg har ikke lavet en factory reset (endnu, er der nogle ulemper?)
Der er ikke tilsluttet internet til boksen, har det evt noget at skulle have sagt?
MVH Claus
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
mictand
Super bruger
Oprettet: 08-August-2008
Point: 436
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 08:44 |
Der er efterhånden en del tråde om dette problem.
Det er optagefunktionen i boksen der går i udu ca. en gang om måneden. Eneste løsning er desværre at formatere.
YouSee er bekendt med problemet, og de siger det vil blive løst med næste opdatering, som gerne skulle komme her til sommer.
|
claus64
Guld medlem
Oprettet: 16-Januar-2004
Point: 693
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:12 |
Super, mange tak! Jeg prøvede at kigge de sidsste 4-5 sider tilbage og kunne ikke umiddelbart se noget om det.. ![](smileys/smiley9.gif) MVH Claus
|
kimols
Guld medlem
Oprettet: 21-April-2007
Point: 1485
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:23 |
claus64 skrev:
Hej
Jeg har problemer med at optage på min Samsung boks. Når jeg trykker på REC i nu og næste eller i Guiden sker der ikke noget. Når jeg går ind på program info står der at der er overlapning med et andet program og så står der er et flot kolon: men ingenting efterfølgende. Hvis jeg vælger overskriv går den tilbage til guiden men der er stadig ikke den lille gule "optag" plet.
Hvis jeg bare vil lave en optagelse af live tv ved at trykke på REC knappen sker der heller ikke noget. Har I en ide til hvad der kan være galt? Jeg har haft strømmen ude af boksen og prøvet at genstarte den, jeg har slettet på haddiscen så der er 85% ledig men jeg har ikke lavet en factory reset (endnu, er der nogle ulemper?)
Der er ikke tilsluttet internet til boksen, har det evt noget at skulle have sagt?
MVH Claus
| Hey Claus,husk det ikke er nok at slette det du har optaget,men du skal total formaterer den...ulempen ved Facktory reset,er at du skal indstille alt igen ,og osse din favoritliste....
|
Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
mictand
Super bruger
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:33 |
For lige at præcisere, for jeg er ikke 100% sikker på hvad "kimols" mener, så er der ingen grund til at lave en factory reset.
Det er nok at udføre en formatering, dvs. vælge "Formater harddisk" i menuen "Fabriksindstillinger". Det "eneste" man mister er de udsendelser man har optaget.
|
kimols
Guld medlem
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:42 |
mictand skrev:
For lige at præcisere, for jeg er ikke 100% sikker på hvad "kimols" mener, så er der ingen grund til at lave en factory reset.
Det er nok at udføre en formatering, dvs. vælge "Formater harddisk" i menuen "Fabriksindstillinger". Det "eneste" man mister er de udsendelser man har optaget.
| Ja det er nok at formatere den,men nu spurgte han og Ulemperne ved En Facktory reset
|
Mvh KimOlsen LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
|
mictand
Super bruger
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:44 |
Ja det kunne jeg jo bare have læst mig til. Mit hoved føles heller ikke som om det er skruet 100% ordentligt på i dag.
|
kimols
Guld medlem
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 15:51 |
mictand skrev:
Ja det kunne jeg jo bare have læst mig til. Mit hoved føles heller ikke som om det er skruet 100% ordentligt på i dag.
| Det er helt iorden,det kender jeg ski godt![](smileys/smiley36.gif)
|
|
Startrek
--
Bruger stoppet på recordere.dk
Oprettet: 02-Marts-2008
Point: 5740
|
Sendt: 22-Juni-2009 kl. 18:47 |
kimols skrev:
mictand skrev:
|
Det er helt iorden,det kender jeg ski godt![](smileys/smiley36.gif) ![](smileys/smiley36.gif)
| Det er der mange der gør ![](smileys/smiley36.gif)
|
Smiyth
Ny bruger
Oprettet: 16-Juli-2009
Point: 3
|
Sendt: 16-Juli-2009 kl. 14:19 |
Jeg har opsagt abonnement hos Yousee og afleverer boksen tilbage. Der er ALT for mange fejl på stadigvæk.
Så virker fjernbetjeningen ikke, så vil den ikke optage, så kan jeg ikke finde optagelser etc. etc.
Det stopper jo aldrig.
Får endda penge tilbage fra Yousee (WOOT!?!?)
|