|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() Sendt: 27-April-2011 kl. 17:34 |
|
Hej
Som så mange andre er jeg godt træt af Canal Digitals boks
Boxer kunne være et alternativ
Jeg hører meget gerne om både positive og negative oplevelser med Triax T-HD 409 VA
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Hvis den skal bruges til Sattelit, så er det negative, at den er til Terrestisk.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() |
|
Som det skrevet står er det til Boxer
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det ved jeg, men du vil blive ganske slemt skuffet over deres kvalitet, det er den dårligste af alle udbydere.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
|
Så vidt jeg er orienteret understøtter triax-boksen ikke 5.1 lyd fra DR HD.
Den kan ikke optage 2 programmer samtidigt som f.eks Sagem pvr-boksen kan.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
filmfreak ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1393 |
![]() |
|
OK - det er jo godt. Jeg havde bare læst noget andet her:
http://digitalt.tv/triax-t-hd-409-va |
||
![]() |
||
m@dsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juli-2004 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
|
Jeg har 1 tilsalg da vi er gået over til kabeltv i boligforeningen.
Michael |
||
"Øvelse gør ikke kun mester, det giver også viden"
|
||
![]() |
||
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() |
|
Jeg fik fornylig en fra Boxer, så NU skulle der optages. Den virker faktisk ret godt sådan rent funktionalitetsmæssigt. Problemet er at den er ustabil. Jeg kan ikke begribe hvorfor de ikke kan lave en boks som ikke fysisk skal genstartes et par gange om ugen. Det er irriterende ikke mindst for familien, som ikke nødvendigvis synes det er sjovt at dimse med den slags. Jeg ved ikke om der er andre alternativer som er mere pålidelige, men som sagt så har den en række gode funktioner og en nem menu. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |