recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fifa 13
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fifa 13

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bechman Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Recordere.dk Teamet

Oprettet: 17-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 216
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bechman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 12:24
Her er lidt spillere som jeg varmt kan anbefale til top PL niveau. Alle hentet for fornuftige penge og med godt udviklingspotentiale (83-89) 

Azpiliueta
Nathaniel Clyne
Fellaini
El Shaarawy
Coutinho
Gary Mackay Steven
Ander Herrera
Sakho
Joel Matip
Viktor Fischer
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 15:56
Har I også problemer med Fifa fyser, så man skal starte forfra?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 16:54
Virker 100%. På PS3
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2012 kl. 17:09
Oprindeligt skrevet af hansie hansie skrev:

Virker 100%. På PS3

Min karrierer del fryser ret ofte. Det er både i kampene og i menuen.

Det er meget mærkeligt.
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2012 kl. 22:46
Det  er desværre ikke mærkeligt. Bare super ringe. Mit crasher også random, men jeg kan fx ikke loan to buy. Så crasher den helt sikkert.

Det er ret stort problem og der er vist ikke så meget at gøre ved de. De forskellige fixes der er foreslået virker ikke for mig desværre. Men du kan prøve at følge nogle af de råd der er på nettet. Fx kan man slette en data fil (uden af miste saves) - det virker vist for nogle. prøv at google det=)
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu