|
Netflix virker ikke på PS3 |
Besvar |
Forfatter | |
andmm
Bruger Oprettet: 16-Februar-2007 Sted: Danmark Status: Offline Point: 217 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 13:08 |
Jeg får meddelelsen:
"Vi er ikke i stand til at forbinde dig til Netflix. Prøv venligst igen eller besøg www.netflix.com/tvhelp for vejledning" Den kommer når man starter appen op. De virker ellers fint på min Macbook.
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
tupsy
Bruger Oprettet: 21-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg får præcis samme fejlmelding her til aften.
Har ellers virket upåklagelig indtil nu. Har prøve at geninstallere appen uden at det har hjulpet. Det virker fint på min Galaxy S3, på Wii og på PC'en. Så mon der er en bug et sted i PS3 appen? :-(
|
|
M.V.H.
Tupsy. |
|
mkirkelund
Guld medlem Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har set en halv sæson on off I dag på Netflix, og det har virket upåklageligt. Bruger i US eller DK konto?
|
|
andmm
Funktioner
Tak(0)
|
Ok så er vi da 2 i hele Danmark som det ikke virker for. Jeg har prøvet mange af de ting som de forslår på diverse amerikanske forums, som at indstille tiden over interenettet, geninstallere appen, slette bluray data... Har aldrig fået det til at virke.
|
|
Elac 190 5.1 med 2030 Sub. Yamaha RX-V1073 Benq W1070. Panasonic 37PX70, PS3, Lg199h recorder.
|
|
tupsy
Bruger Oprettet: 21-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nå, mit er kørende igen.
Umiddelbart må det have været et udbyder issue. I aftes begyndte mit model at genstarte igen og igen. Efter ca 10 "auto genstarter" så virkede det igen...
|
|
M.V.H.
Tupsy. |
|
Krjstoff
Guld medlem Oprettet: 10-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg havde samme fejl, men valgte så at ændre mine DNS-oplysninger på PS3'en, så de efterfølgende matchede indstillingerne på min Macbook - som fint kunne fungere med Netflix.
Derefter var der ingen problemer. Samme trick virkede med min iPad. Hvorfor mine DNS-settings ikke var ens, når alt mit grej kører med DHCP op imod min router, kan jeg på ingen måde forklare. (Jeg har DK login til Netflix) Redigeret af Krjstoff - 03-November-2012 kl. 11:06 |
|
| Synology DS412+ | ATV4 | PS4 | Onkyo 507 | System Audio 2.1 | Logitech Smart Control |
|
|
andmm
Funktioner
Tak(0)
|
Fandt endelig ud af det. Jeg havde i sin tid forøgt at få US Netflix til at virke på PS3. I den forbindelse havde jeg manuelt indtastede en DNS adresse fra Unblock US. Havde en mistake, men mente ikke jeg havde rørt ved indtillingerne.
Så jeg gik ind i netværksindtillingerne på PS3 og valgte DNS automatisk. Nu virker det endeligt. |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |