|
Netflix PS3 Surround Sound? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
davidskp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Oktober-2012 kl. 21:40 |
Understøtter Netflix (dansk) surround sound på PS3? Når jeg browser gennem deres oversigt er de fleste film markeret med Dolby Digital Plus 5.1, men ved afspilning er der ingen surround.
Det virker fint med surround når jeg spiller på PS3'en.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Jeg får surround på filmene, hvis der er surround på dem. Det sjove er faktisk, mit HD logo på reciever begynder at lyse, fordi det er dolby digital plus 5.1.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
davidskp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
Kan I give et ekspemel på en film som virker med surround hos jer?
Redigeret af davidskp - 21-Oktober-2012 kl. 00:18 |
|
![]() |
|
NielsR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 92 |
Jeg så "Contagion" hvor der var fin 5.1 surround lyd via min Sony 7.1 Receiver STR-DH810, som kan Dolby Digital Plus (DD+) (Hvis man kigger på detailer på lyd i Netflix på PS3, kan man se det et DD+).
Jeg vil dog lige sige, har også testet det nede ved min søn's PS3, og han har "arvet" min gamle surround receiver Sony STR-DB930, og den kan IKKE forstå DD+ som der sendes fra PS3 enheden, så der er der bare stereo.
Redigeret af NielsR - 21-Oktober-2012 kl. 21:40 |
|
![]() |
|
Jeg har sjovt nok en Sony STR-DB790 som jeg også har arvet, og jeg havde en anelse om at det kunne være den som er problemet. Kan være det er tid til at kigge på en opgradering :)
Tak for hjælpen :) |
|
![]() |
|
maagren ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 189 |
Jeg så "The Expendables" i surround, mens der ikke var lyd på "Madagaskar" eller "The Killing" med mindre jeg skiftede fra surround til stereolydsporet.
|
|
Onkyo 875 I PS4 I Sony 46hx920 I Oppo BDP-103 I B&W DM683 I QED kabler
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |