recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PSN Store - Det nye look
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PSN Store - Det nye look

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: PSN Store - Det nye look
    Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 17:54
Nå, hvad synes I så om det nye PSN Store? Designet er ret fedt og tiltrængt. Dog viser SONY igen svaghedstegn, når det kommer til brugerflade kontra brugervenlighed. For nok er det nye look smart, men hold da op hvor er det irriterende, når man skal klikke sig igennem diverse menuer for at downloade en simpel lille demo. Jeg talte det til ca. 10 gange! 10 klik for at nå min destination. 

Det må da kunne gøres bedre SONY.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 09:03

Har kun brugt det en enkelt gang til at hente et par demoer. Mit indtryk var også, at det var fuldstændig sindssygt og unødvendigt hvor meget man skulle igennem for at hente en skide demo. Hvorfor fanden skal den i kurven først? 

Til gengæld er det altid noget, at man så kan putte flere ting i den ad gangen.

Anyway, jeg bruger ikke PS Store meget, så jeg overlever...

BORING!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 10:05
Kunne 100 gange bedre lide at manøvrere i den gamle version!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu