|
PSN Store - Det nye look |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Oktober-2012 kl. 17:54 |
Nå, hvad synes I så om det nye PSN Store? Designet er ret fedt og tiltrængt. Dog viser SONY igen svaghedstegn, når det kommer til brugerflade kontra brugervenlighed. For nok er det nye look smart, men hold da op hvor er det irriterende, når man skal klikke sig igennem diverse menuer for at downloade en simpel lille demo. Jeg talte det til ca. 10 gange! 10 klik for at nå min destination.
Det må da kunne gøres bedre SONY.
|
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har kun brugt det en enkelt gang til at hente et par demoer. Mit indtryk var også, at det var fuldstændig sindssygt og unødvendigt hvor meget man skulle igennem for at hente en skide demo. Hvorfor fanden skal den i kurven først? Til gengæld er det altid noget, at man så kan putte flere ting i den ad gangen. Anyway, jeg bruger ikke PS Store meget, så jeg overlever... |
|
BORING! |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne 100 gange bedre lide at manøvrere i den gamle version!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |