|
HJÆLP TIL DEFEKT PS3!!? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
soender7 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2011 Status: Offline Point: 31 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2012 kl. 15:48 |
For 3 dage siden stoppede min PS3 pludselig med at virke, Den frøs midt i jeg var på vej ind i Fifa 13.
Jeg har så ved hjælp fra sony support fået resat min ps3 helt. Alt virker så ok. - troede jeg. Nu skriver den at den ikke kan indlæse "trophies"??!!! Hvad sker der? Hvorfor kan den ikke det? Har ikke logget ind med min sony konto eller wifi lige pt, da jeg står uden wifi herhjemme. Har det noget med det at gøre, eller er min ps3 bare død? |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Defekt PS3? Kan du spille på den? Det er klart du ikke har adgang til dine trophies hvis du ikke er logget ind.
|
|
![]() |
|
Per Korshøj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 603 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ingen internet, ingen trophies
|
|
Per Korshøj
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |