recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogen der har købt Playstation All Stars?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogen der har købt Playstation All Stars?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nogen der har købt Playstation All Stars?
    Sendt: 21-November-2012 kl. 23:42
Jeg købte det i dag. Singleplayer er lidt so-so og ranked FFA kan være meget underholdende, men her til aften spillede jeg nogle kampe med en kammerat jeg kender IRL. Det var uendeligt sjovt. Vi er ikke særligt gode men vi vandt alligevel en del kampe. Vi skal helt sikkert spille igen imorgen

Toro og Ratchet var tilsyneladende en god kombo.

Er der andre der er hoppet på vognen?
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 18:34
Ikke endnu, men overvejer det virkelig meget! Jeg elsker Smash Bros. til Nintendo. Er det lidt henad det?
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2012 kl. 22:51
ja, altså konceptet er jo det samme - det er et party brawl spil eller hvad man kalder dem. Selve gameplayet er dog helt anderledes og minder ultimativt ikke så meget om SSB, men derimod om andre kampspil.

Personligt synes jeg at selve singleplayerdelen er lidt.. tam, men hvis man spiller med nogen man kender er det ret sjovt :)
Til top
L'er Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-September-2008
Sted: Kolding
Point: 1228
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L'er Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-November-2012 kl. 01:28
Jeg fik købt det over Playstation store og må også sige singleplayerdelen er lidt tam og der mangler generelt en del ting. Det kan dog godt være man bare er forvent når man har prøvet Smash bros. som jo er kongen, når vi snakker den genre.

Redigeret af L'er - 24-November-2012 kl. 01:29
Pioneer PDP-LX5090
PS3 60GB og PS5
Onkyo TX-NR656
HarboSAT10
HarboSUB10
Nintendo Wii U
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 21:10
Du har ret. De er sluppet ret nemt over det ved egentlig bare at lave nogle få cutscenes også eller 8-10 almindelige kampe.

Personligt synes jeg at de skulle have gjort ligesom Mortal Kombat, hvor der er en decideret historie der, taget i betragtning af genren, er god (hvis ikke andet så underholdende) hvor man kommer de fleste figure igennem og egentlig ikke har noget imod at gennemføre 2 gange.
Oven i det er der stort set nøjagtigt det samme som Playstation All Stars, hvor man vælger en figur også  skal kæmpe mod 9 fjender og en boss efterfulgt af en cutscene (der er dog kun 1, hvorimod PSABR har 3).

På den måde er begge dele med i det nyeste Mortal Kombat.

Dog vil jeg sige at der er håb hvis der kommer en 2'er af PSABR, men nu må vi se hvor godt det sælger. :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu