recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvor finder jeg Demo spil til PS 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

hvor finder jeg Demo spil til PS 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sonymand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-August-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sonymand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: hvor finder jeg Demo spil til PS 3
    Sendt: 25-November-2012 kl. 16:05
jeg er ny på PS 3 fronten og ønsker og henten lige demoer som jeg og min søn(5 år) kan spille sammen...

hvor kan jeg hentet dem??

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 13:55
I menuen på din PS3 skal du ind på Playstation Store.

BORING!
Til top
Sonymand Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 01-August-2012
Sted: Odense
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sonymand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-November-2012 kl. 19:42
hej

mange tak for svaret... dem har jeg fundet og kan det passe de skifter efter en par dage??

er der ikke andre sider, hvor der ligger demoer?? eller skal jeg ud og købe et playstation blad??

Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-November-2012 kl. 09:55
Nej. Alle demoer er derinde. Og de plejer at ligge der i lang tid, så det lyder lidt mærkeligt, men de skifter sikkert i opsætningen af hvordan de vises.

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu