|
Hvad skal jeg vælge 500 GB eller 12 GB Flash |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbi7874 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Februar-2010 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 86 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-December-2012 kl. 20:36 |
Hejsa allesammen
Jeg står og skal opgradere min PS2 til en PS3 men ved ikke hvad jeg skal vælge skal det være en 500 GB eller den der Flash udgave og hvad er fordelen ved flash udgaven? Og er det muligt at lægge ens spil over på HDD eller er den kun til køb af spil i deres onlineshop. |
|
![]() |
|
centric ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange Playstiation 3 spil kræver at man installerer spillet for overhovedet at virke. (Disken skal dog stadiv sidde i drevet.) Det er desværre en skuffelse for mange at de kan vente på installationer der tager op til 40 minutter. På PC er de fleste vant til det, så det er måske bare en vanesag på konsol også? Om man kan nøjes med 12 GB på en Playstation ved jeg ikke. Måske man må nøjes med 1-2 installeret spil ad gangen? Derudover kan man jo downloade flere mindre spil direkte fra Playstation Store. De skal selvsagt også bruge den sparsomme harddiskplads. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fra november (eller var det oktober) i år vil alle fremtidige nyudgivne
spil også blive udgivet på PSN (online butik), dog plejer de at være
dyrere end dem du kan købe i butikkerne.
Her i december kan du købe PS+ fra 77kr (3 måneder) hvor du kan få en "instant game collection" der vidst er omkring 8 spil, heriblandt Batman Arkham City, Ratchet and Clank Full Frontal Assault, Infamous 2 osv. - for 77kr får man ret meget, specielt hvis man ligesom dig ikke har spillet dem før (?). Du kan også købe man små/mindre spil som Journey, Limbo, Trine osv. Generelt er der ret meget og nu hvor butikken har været oppe siden 2006 kan der fås meget og en del af det er billigt. Problemet er bare at en del af det også fylder meget - vi snakker om ca. 6-7GB for de almindelige spil og helt op til 15GB. De mindre spil ligger naturligvis noget lavere. Så er der også, som Centric skriver opdateringer og andre installeringer som også kan fylde lidt. Dog vil jeg sige at de 40 minutters ventetider ikke sker så tid, i hvert fald ikke ud fra min erfaring. Tror måske at jeg kan komme i tanke om Gran Turismo 5, hvis man vælger den store installering, som er frivilligt (?!) alt i alt ville jeg holde mig fra den på 12GB. Det kan godt være at du på nuværende tidspunkt ikke vil downloade spil, men det er super ærgeligt når man pludselig vil evt. pga. nogle tilbud (f.eks. juletilbud) og at man så ikke har plads og eller skal til at afinstallere noget andet. Jeg har personligt lige købt en 320GB PS3 og følgende: Assassin's Creed Complete Edition (4 hele spil inkl. downloadable content), samlet pladsforbrug = 30GB+ PS+ med følgende spil: R&C:FFA Infamous 2 Resident Evil 5 Motorstorm Apocalypse Bulletstorm LittleBigPlanet 2 Crysis 2 Samlet ca. 60-70GB og det hele kan købes for (11 spil) 577kr. Så har du ikke noget imod at bruge lidt tid på at downloade spil kan du få en del for relativt lidt penge. Køb en 500GB * havde ikke lige set - du kan ikke installere spil også sælge selve blurayskiven videre. Du kan kun installere nogle spil for at få dem til at loade hurtigere og lign. Spil fra PSN store skal naturligvis downloades, men her har du til gengælde heller ikke en kasse med skive til. Håber at det svarede på det meste. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |