|
Appel TV undertekster forsvinder i perioder. |
Besvar |
Forfatter | |
arnely
Bruger Oprettet: 17-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 12-December-2013 kl. 15:58 |
Er der nogen som har samme problem som jeg på Appel TV, - at underteksterne forsvinder i perioder?
Har bemærket at det kun er på Nyheder (Netop tilføjet) film, at problemet er. Jeg har indrapporteret fejlen til Netflix, - og haft ringet til support uden held. Jeg har haft "gendannet" mit Appel TV 2 gange, har den sidste opdatering, - men intet hjælper. Mh. Morten |
|
Morten
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6675 |
Funktioner
Tak(0)
|
Samme her. Der er en anden tråd om det.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
huntiedk
Guld medlem Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Funktioner
Tak(0)
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
nbu001
Guld medlem Oprettet: 25-August-2004 Sted: CPH, DK Status: Offline Point: 890 |
Funktioner
Tak(0)
|
"Apple", please :)
|
|
|
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Tror det bliver en kamp imellem Appel og Netflix, hvem der først vil løse problemet
|
|
Morten
|
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
På Apple support har jeh prøvet at anmelde problemet, men jeg bliver dirrigeret videre til Netflix og "rapporter et problem" siden. Det har jeg gjort mange gange, og sidste uge talte jeg med en Netflix supportrt, som ville gøre noget ved det.
Så rapporter alt hvad I kan, måske hjælper det. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Kan også kun opfordere til, at alle indberetter fejlen til Netflix.
|
|
Morten
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det sker også på ældre dokumentarer, bl.a. Discovery-dokumentarer på Netflix. Jeg tror det er lidt blandet, men vi oplever også, at den smider underteksterne ind imellem herhjemme.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
Nu er problemet løst for mig. Undertekster på Hell on Wheels ser ud til at være der allesammen. Tjekket på episode 7.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
arnely
Funktioner
Tak(0)
|
Så en film der netop var tilføjet på Netflix, uden problemer med underteksterne i går aftes.
|
|
Morten
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |