|
Jaillbroken atv2 opsætning? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2013 kl. 06:46 |
Har endelig har jeg taget mig sammen og jailbreaket mit atv2, lagt aTV flash på.
Hold op hvor det er godt, har prøvet infuse som er nemt at sætte op. Men har hørt at xbmc skulle være bedre, men det kan jeg ikke rigtigt få i gang, er her nogen som har et par tips til hvordan jeg kan få xbmc til at se min nas ? |
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her står der alt:
http://wiki.xbmc.org/index.php?title=First_time_user_/_Installing
|
|
![]() |
|
gielsgaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: slagelse Status: Offline Point: 107 |
Takker Lightyear, fandt ud af det, men xbmc hakker meget på en atv2, så vil bruge infuse det kører rigtigt godt og flydende.
|
|
![]() |
|
Lightyear ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 527 |
Jeg har to ATV2 der kører XBMC, og det kører altså fint. Hvordan har du installeret det?
|
|
![]() |
|
Via aTV flash.
|
|
![]() |
|
Guyver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 240 |
Det var det jeg gjorde, ved at følge guides på XBMC's hjemmeside. Dog ryger lidt af pointen ved at købe firecores produkt, når man gør det selv. Det var dog blot for at prøve det, da jeg som sagt gav den væk. Det virkede fint men, kan ikke holde ud at køre XBMC på slow hardware og skulle hive netstik ud hver gang man forsager et crash. Anvender kun min ATV3 til netflix i dag og en "dedikeret" kraftig bærbar til XBMC i dag. Min Logitech Harmony remote skifter mellem dem, så bemærker (næsten ikke) ikke at det er to enheder. Redigeret af Guyver - 22-December-2013 kl. 20:47 |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Har kørt XBMC på ATV 2 uden problemer. Er det under selve afspilning af fx film den hakker eller er det i menuerne?
Jesper |
|
![]() |
|
Under afspilning af film. Kim |
|
![]() |
|
JSA:-) ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 67 |
Er det alm. DVD film eller er det film med dn højere opløsning.
Jeg har aldrig haft problemer med alm. DVD film eller 720P film. Jesper |
|
![]() |
|
Det er hvad der svarer til alm dvd film, måske endda lavere opløsning.
|
|
![]() |
|
Efter min beste overbevisning så må det være en indstilling under xbmc.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at poste på xbmc.org, der bør være nogle, der kan hjælpe. Det har jeg før brugt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |