recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Jaillbroken atv2 opsætning?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Jaillbroken atv2 opsætning?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
gielsgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: slagelse
Status: Offline
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Jaillbroken atv2 opsætning?
    Sendt: 22-December-2013 kl. 06:46
Har endelig har jeg taget mig sammen og jailbreaket mit atv2, lagt aTV flash på.
Hold op hvor det er godt, har prøvet infuse som er nemt at sætte op.
Men har hørt at xbmc skulle være bedre, men det kan jeg ikke rigtigt få i gang, er her nogen som har et par tips til hvordan jeg kan få xbmc til at se min nas ?
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 07:07
Her står der alt:

http://wiki.xbmc.org/index.php?title=First_time_user_/_Installing
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 09:23
Takker Lightyear, fandt ud af det, men xbmc hakker meget på en atv2, så vil bruge infuse det kører rigtigt godt og flydende.
Til top
Lightyear Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Maj-2005
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lightyear Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 19:11
Jeg har to ATV2 der kører XBMC, og det kører altså fint. Hvordan har du installeret det?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 19:24
Via aTV flash.
Til top
Guyver Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-Februar-2010
Sted: Danmark
Point: 240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guyver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2013 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af gielsgaard gielsgaard skrev:

Via aTV flash.
Da jeg havde en ATV2 (i et par uger før jeg gav den væk fordi den ikke ville logge på netflix. Min ATV3 kan), der mener jeg at der var noget med at man frarådede at anvende den XBMC version der blev hentet via ATVflash, og istedet anvende et telnet tool som PuTTY til at SSH ind i sin ATV2 og installere XBMC derfra istedet, da man var garanteret den nyeste version af XBMC eller ligefrem nightly build.

Det var det jeg gjorde, ved at følge guides på XBMC's hjemmeside. Dog ryger lidt af pointen ved at købe firecores produkt, når man gør det selv. Det var dog blot for at prøve det, da jeg som sagt gav den væk. Det virkede fint men, kan ikke holde ud at køre XBMC på slow hardware og skulle hive netstik ud hver gang man forsager et crash.

Anvender kun min ATV3 til netflix i dag og en "dedikeret" kraftig bærbar til XBMC i dag. Min Logitech Harmony remote skifter mellem dem, så bemærker (næsten ikke) ikke at det er to enheder.

Redigeret af Guyver - 22-December-2013 kl. 20:47
Til top
JSA:-) Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Maj-2007
Point: 67
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSA:-) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2013 kl. 23:22
Har kørt XBMC på ATV 2 uden problemer. Er det under selve afspilning af fx film den hakker eller er det i menuerne?

Jesper
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-December-2013 kl. 06:51
Oprindeligt skrevet af JSA:-) JSA:-) skrev:

Har kørt XBMC på ATV 2 uden problemer. Er det under selve afspilning af fx film den hakker eller er det i menuerne?

Jesper

Under afspilning af film.

Kim
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSA:-) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 23:10
Er det alm. DVD film eller er det film med dn højere opløsning.

Jeg har aldrig haft problemer med alm. DVD film eller 720P film.

Jesper
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gielsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 23:15
Det er hvad der svarer til alm dvd film, måske endda lavere opløsning.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JSA:-) Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2013 kl. 09:34
Efter min beste overbevisning så må det være en indstilling under xbmc.
Hvis jeg var dig ville jeg prøve at poste på xbmc.org, der bør være nogle, der kan hjælpe. Det har jeg før brugt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu