|
Hvilken Android tv boks? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skurre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2014 kl. 09:47 |
Er der nogen som har købt en Android tv boks fornylig som kan anbefale den? Jeg skal køre DR streaming, TV2 Play og Viaplay som udgangspunkt, men selvfølgelig også bruge den til andet streaming osv.
Er der forskel på de små stick-agtige og dem som har facon som Apple Tv? Er der noget man bør undgå? Hvilken remote kan anbefales? Kører de alle sammen IR? |
|
//Skurre
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du kunne jo fx starte med at læse de andre indlæg om android devices. - der er et par stykker af dem allerede i det her forum.
|
|
![]() |
|
Skurre ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
Ved godt der er en del indlæg, men da markedet ændrer sig konstant søger jeg helt friske informationer angående hvilke bokse der kan anbefales. Og ja... Så kom der et par ekstra spørgsmål med som jeg muligvis kan finde svar på.
|
|
//Skurre
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
helt friske - hvad snakker du om? den tråd der ligger i det her forum lige under din er om NØJAGTIG det samme.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |