|
Overføre musik til My Book Live? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SMNielsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2019 Sted: Odense Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-April-2019 kl. 22:03 |
Jeg har en My Book Live netværksharddisk, som jeg gerne vil have min musiksamling samlet på. Nu har jeg prøvet at overføre musik fra en ekstern harddisk til My Book Live uden held. Når jeg har åbnet mappen hvor musikken ligger og prøver at trække den over i mappen på My Book Live, er der et rødt skilt på markøren, og vil ikke kopieres??
Har yderligere prøvet at tilføje netværksharddiskens webside bestående af diverse tal, for at se om det var vejen.. Lykkes heller ikke.. Kunne ikke heller angive mappen på netværksharddisken som sti til den musik jeg vil kopier til... Når jeg ser i denne pc under netværk, ligger My Book Live der godt nok. Hvad gør jeg forkert? Mvh SMNielsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |