|
Access Points i sync |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2019 kl. 22:00 |
Hej alle
Min forbindelse til router kommer ind i kælderen og Yousee router er bare ikke fantastisk. Samtidig har jeg en anden sal der er wifi død pga længden. Jeg har nu kørt kabel fra kælder, gennem nedlagt skorsten op og sat en Ubiqiuti AP til deroppe. Nu tænker jeg at jeg gerne vil have en mere AP i stuen. Men hvordan fungerer det sådan at man bare har et wifi og så hopper mobiltelefoner osv, bare automatisk på den router med bedst forbindelse?
Mvh Casper
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, med et par accespoints spredt rundt i huset vil du ikke mærke når enhederne flyttes rundt.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
de skal bare hedde det samme, som jeg husker det sker det helt automagisk med ubiquitys.
|
|
![]() |
|
Ok det må jeg prøve, tak
![]() Redigeret af Kief - 22-Maj-2019 kl. 06:49 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |