recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - En masse PS4/multiplat spil | Planetside 2 kommer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

En masse PS4/multiplat spil | Planetside 2 kommer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: En masse PS4/multiplat spil | Planetside 2 kommer
    Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:29
Knack
Genre: Platformer
Developer: SCEJ

Killzone: Shadow Fall
Genre: First Person Shooter
Developer: Guerilla Games

Drive Club
Genre: racing
Developer: Evolution Studios

inFamous Second Son
Genre: Action adventure
Developer: Sucker Punch

Deep Down(working title)
Genre: TBA
Developer: Capcom

The Witness
Genre: Puzzle
Developer: Number None Inc

Quote:
Battlefield 4
Developer: DICE

Call of Duty: Ghosts
Developer: Infinity Ward

Assassins Creed IV: Black Flag
Genre: Action Adventure stealth
Developer: Ubisoft Montreal

Watch_Dogs
Genre: Action Adventure, stealth
Developer: Ubisoft Montreal, Reflections and Romania

The Witcher 3: Wild Hunt
Genre: RPG
Developer: CD Projekt RED

Quote:
Cyberpunk 2077
Genre: RPG
Developer: CD Projekt RED

Lords of the Fallen
Genre: Third Person Action RPG
Developer: CI Games

Wolfenstein: The New Order
Developer: MachineGames

Diablo 3
Genre: dungeon crawl 
Developer: Blizzard Entertainment

Thief
Genre: First Person Stealth
Developer: Eidos Montreal

Destiny
Developer: Bungie

War Thunder
Genre: Combat flight MMO
Developer: Gaijin Entertainment

Blacklight Retribution
Developer: Zombie Studios

Primal Carnage
Developer: Lukewarm Media

The Evil Within
Genre: Survival Horror
Developer: Tango Gameworks

The Pinball Arcade
Genre: Pinball
Developer: FarSight Studios 

Hohokum
Genre: 2D sandbox 
Developer: Honeyslug

Doki Doki Universe
Genre: Adventure
Developer: HumaNature Studios

Unconfirmed:
MGS5
The Order 1886

Redigeret af SteffenD89 - 05-Juni-2013 kl. 18:46
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:34
FFFFUUU man skal altså være lidt af en abe for ikke at synes, at der er nogle fede spil imellem. Personligt skal jeg have Killzone, Infamous og Knack sammen med min PS4 på førstedagen. 

Udover det ser Destiny, Cyperpunk og the witcher også rigtig spændende ud. AC4 og Watch Dogs er jeg lidt usikker på og The Witness afhænger af prisen. 

Det her er vel og mærke en liste før E3. De sportsspil der blev snakket om til Microsofts konference kommer naturligvis også til PS4. Det skal også siges at flere af spillene her også kommer til XB1
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2013 kl. 10:37
Jeg har fjernet nogle gifs fordi det var ret irriterende. Hvis i vil se dem kan i følge linket her til neogaf hvor jeg har tyvet  det hele fra:

Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 08:47
Det bliver vildt. 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2013 kl. 16:54

Undskyld, men jeg kom lidt i buskerne, da jeg saa det der CYBERPUNK 2077. :)

Elsker cyberpunk, så håber det bliver godt...ellers er det meste savle...

Bare irriterende, at man skal købe nogle spil to gange - jeg plejer at have COD på release og det er jo måneder før PS4...:(

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:45
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 20:02
Kommer der nogle ekstra fritimer sammen med alle de spil?

BORING!
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2013 kl. 18:56
Så er der bestilt PS4 samt Knack hos Coolshop Smile  Bliver godt med nyt legetøj
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 10:44
Jeg ser især frem til Destiny efter deres E3 præsentation. Det var meget anderledes ifht hvad jeg havde regnet med - minder mig lidt om D2 i FPS stil/et mere 'seriøst' borderlands. Og glæder mig ikke mindre af at det er bungie/activision som står bag
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 11:11
Oprindeligt skrevet af nekolas nekolas skrev:

Jeg ser især frem til Destiny efter deres E3 præsentation. Det var meget anderledes ifht hvad jeg havde regnet med - minder mig lidt om D2 i FPS stil/et mere 'seriøst' borderlands. Og glæder mig ikke mindre af at det er bungie/activision som står bag

Eller bare at det er Bungie der står bag det.. Activision skal nok sørge for at hore det hvis det bliver en succesTongue

Jeg kan dog bare ikke finde ud af hvad spillet går ud på? Til at starte med troede jeg at det var et FPS-MMO med fokus på PVP,så troede jeg at det var et FPS-MMO med fokus på PVP og nu .. Et borderlands spil med scripted "events" hvor folk så bare kan droppe ind? Er der en reel historie i spillet eller er det bare fluffTongue
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nekolas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 14:34
Tjah nævnte activision som interessant for de om nogen har de økonomiske midler til at opfylde de høje krav man må regne med bungie stiller for sig selv :) Og man kan jo håbe de har et forhold lidt ligesom blizzard-activision, frem for at det bliver et nyt CoD hore produkt :P

Har ikke set andet end deres E3 show, og der var primær fokus jo bare at få vist noget live gameplay. Jeg fik indtrykket af det primært er et FPS-RPG PvE, MMO delen ved jeg ikke om jeg vil tilgive det endnu. Man så jo bare et par spillere drop-in (instance?) så der var co-op, og ved den 'store boss' var der så drop-in på et party baseret niveau. Så det virker lidt begrænset hvor mange man reelt kommer til at rende rundt omkring. Men tror og håber da at bungie at få skabt en god historie til spillet ~~ :P
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2013 kl. 16:48
Altså for mig virkede det netop til at være et co-op spil (4 player?) hvor man så kan møde nogle bosser hvor alle andre så kan komme med og kun ved bossen. Så det kun er MMO til bosserne. Jeg kan dog ikke finde ud af om det med at folk dropper ind er fedt, hvis det kun er det..
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu