recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Universal Remote App
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Universal Remote App

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2014 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Jeg har min Hub stående under sofaen 3-4 meter væk i en 45 graders vinkel og har endnu ikke haft problemer med ir koder der ikke modtages korrekt på 6 forskellige enheder. Så den virker faktisk ganske godt.

Det er vel bare indtil du sætter foden ned foran den Wink

Jeg vil slet ikke anfægte, at det kan virke. Men hvis den står på siden af det udstyr den skal styre, som Lundal efterspørger, så er mit bud, at man er nødt til at bruge de IR ledninger til hver enkel enhed. 
Måske jeg skulle overveje den alligevel, og så afprøve at sætte den fast i loftet. Virker den 360grader rundt, (som en slags dome) så kan man lade den sidde der forevigt Clap

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af ridderdk ridderdk skrev:

Jeg har min Hub stående under sofaen 3-4 meter væk i en 45 graders vinkel og har endnu ikke haft problemer med ir koder der ikke modtages korrekt på 6 forskellige enheder. Så den virker faktisk ganske godt.

Det lyder umiddelbart som en god idé.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2014 kl. 13:43
Min hub står 4cm over gulv niveau og bliver storset dækket af BD covers, de 2 små IR sender/ modtager er placeret i hver sin ende af min bænk, mellem f.eks. mellem forstærkeren og væggen på bænken. Jeg har aldrig oplevet manglende dækning/funktion. Der bliver betjent i alt 10 enheder inkl. Playstationen.

Redigeret af Potter - 05-Februar-2014 kl. 13:44
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu