|
Universal Remote App |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er vel bare indtil du sætter foden ned foran den Jeg vil slet ikke anfægte, at det kan virke. Men hvis den står på siden af det udstyr den skal styre, som Lundal efterspørger, så er mit bud, at man er nødt til at bruge de IR ledninger til hver enkel enhed. Måske jeg skulle overveje den alligevel, og så afprøve at sætte den fast i loftet. Virker den 360grader rundt, (som en slags dome) så kan man lade den sidde der forevigt |
|
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det lyder umiddelbart som en god idé. |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Min hub står 4cm over gulv niveau og bliver storset dækket af BD covers, de 2 små IR sender/ modtager er placeret i hver sin ende af min bænk, mellem f.eks. mellem forstærkeren og væggen på bænken. Jeg har aldrig oplevet manglende dækning/funktion. Der bliver betjent i alt 10 enheder inkl. Playstationen.
Redigeret af Potter - 05-Februar-2014 kl. 13:44 |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |