recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ingen Netflix Samsung app?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ingen Netflix Samsung app?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-November-2007
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ingen Netflix Samsung app?
    Sendt: 15-Juni-2014 kl. 19:48
Lige købt et Samsung H7005 TV, men Netflix app kan jeg simpelthen ikke finde!?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2014 kl. 23:46
Du skal hente det over deres hub. Den er ikke installeret som standard.
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2014 kl. 23:49
Men det der er underligt, er at jeg ikke kan finde den i smart hub? Kan finde Viaplay, HBO, SF anytime, YouSee bio m.fl. Bare ikke netflix ?
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Point: 4618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 08:22
Hvert år når Samsung lancerer nye Smart TV, så mangler der et par apps lige i starten. De skulle komme inden længe.

Smart TV platformene håndteres efter det gamle tankesæt, som siger, at hvert produkt skal certificeres. I stedet skulle man naturligvis betragte det som en "platform". Når en given app er på platformen, så skal alle de produkter der bygger på den, naturligvis have adgang uden tøven.

Velkommen til en verden hvor hardwareproducenter prøver at lave software.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 08:24

På mit var den instaleret, ligeledes de øvrig nævnte, men Netflix og de andre ligger også i Apps, sammen med en masse andre mere eller mindre brugbare ting. Så gå i Apps og find den der.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 11:05
Det mærkelig er at det er ikke preinstalleret hos mig og i Apps delen kan jeg vælge "Nyheder" "Kategori" samt "Populære" (mener jeg den hed)

I Kategori under Video, findes en del som sagt Viaplay, SF Video, Plex og mange andre, bare ikke Netflix!
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 11:09

Underligt. Den er så tilsyneladende ikke tilgængelig på den model.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 11:10
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Underligt. Den er så tilsyneladende ikke tilgængelig på den model.

Bare mærkeligt, da en anden i dette forum på en H7005 55" model har Netflix som option, men jeg har ikke på 40" model.. Virker noget mystisk!
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 12:17
Prøv eventuelt at opdatere tv'et. Opdateringsfunktionen direkte i menuen virker sjældent, så du skal en tur ind forbi Samsungs support-side, hente filen og udpakke den på en USB-nøgle, hvorefter du installerer den via USB-porten på tv'et.
Til top
penoch Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér penoch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 12:29
Lige snakket med Samsung support. De har hørt det før og det skulle være en bug pt. Hvis man går i App, Kategorier, Video skal man sørger for at den filtere efter A-Å, ellers dukker Netflix ikke op! :)

Jeg er på arbejde pt. men vil forsøge når jeg kommer hjem samt give tilbagemelding.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
FlatpanelsDK

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2014 kl. 12:44
Lad os høre om det funker :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu