recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Att: LG 2012 smart-tv ejere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Att: LG 2012 smart-tv ejere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thg3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2007
Status: Offline
Point: 74
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thg3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Att: LG 2012 smart-tv ejere
    Sendt: 04-Juli-2014 kl. 08:28
Jeg søger ejere af LG 2012 smart-tv i LM6xx og LM7xx serien :) ?

Spørgsmålet er om jeres YouTube app fungerer uproblematisk og glidende?
Til top
SKYLINE Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-Juni-2006
Sted: 4300, Denmark
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SKYLINE Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 11:55
Jeg har godt nok et PM680 men mon ikke det minder om. Jeg synes umiddelbart ikke at Youtube fungerer tilfredsstillende. Det er som regel ret hurtig til at finde videoer, men afspilning kører ad helvede til. Den er meget lang tid om at loade og når den så endelig kører så skal den tit fylde bufferen, dette til trods for at det burde køre flydende på en kablet forbindelse...
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TommyF Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 16:10
Har LG 55LA790W, ingen problemer... hurtigt og flyende, eks: http://youtu.be/LXO-jKksQkM er super flot.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Point: 2358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2014 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Har LG 55LA790W, ingen problemer... hurtigt og flyende, eks: http://youtu.be/LXO-jKksQkM er super flot.

Det er også en 2013-model.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu