|
Att: LG 2012 smart-tv ejere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
thg3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-August-2007 Status: Offline Point: 74 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Juli-2014 kl. 08:28 |
Jeg søger ejere af LG 2012 smart-tv i LM6xx og LM7xx serien :) ?
Spørgsmålet er om jeres YouTube app fungerer uproblematisk og glidende? |
|
![]() |
|
SKYLINE ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: 4300, Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har godt nok et PM680 men mon ikke det minder om. Jeg synes umiddelbart ikke at Youtube fungerer tilfredsstillende. Det er som regel ret hurtig til at finde videoer, men afspilning kører ad helvede til. Den er meget lang tid om at loade og når den så endelig kører så skal den tit fylde bufferen, dette til trods for at det burde køre flydende på en kablet forbindelse...
|
|
![]() |
|
TommyF ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-December-2003 Sted: Brøndby Status: Offline Point: 625 |
Har LG 55LA790W, ingen problemer... hurtigt og flyende, eks: http://youtu.be/LXO-jKksQkM er super flot.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Det er også en 2013-model.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |