recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til Chromecast
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjælp til Chromecast

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Heb78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 04-August-2014
Sted: Vodskov, Danmar
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heb78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til Chromecast
    Sendt: 04-August-2014 kl. 19:15
Hej alle i flinke mennesker.

Har et problem med min chromecast, håber en af jer kan hjælpe.

Jeg har haft min chromecast et par måneder og det har fungeret fint, så har jeg haft taget den med på sygehuset fordi jeg troede den kunne gå på deres trådløsenetværk, men det kunne så ikke lade sig gøre, og nu efter jeg er kommet hjem vil den ikke logge på mit eget netværk herhjemme.

Når jeg kører opsætningen, når jeg til vælge mit netværk herhjemme og indtaster koden til mit netværk, så får jeg denne fejlmelding på min ipad "Noget gik galt. Kontroller netværksindstillingerne og prøv igen"

Er det så netværksindstillingerne på min trådløse ruter? Og hvis det er, kan de de så være blevet ændret automatisk imens jeg var på sygehuset, for det har jo fungeret fint herhjemme?

Håber der er nogen der har mere forstand på det end mig, der gider bruge tid på at prøve at hjælpe mig.

På forhånd tak
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2014 kl. 21:40
Har du prøvet at genstarte din router?
Til top
Heb78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heb78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 08:04
Nu har jeg prøvet at genstarte ruteren, men det har desværreikke ændret noget!
Til top
Clemen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2006
Point: 606
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Clemen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 08:55
Chromecast kan være stædig på det punkt. Og hvis du har haft den til forskellgie netværk, kan den ved genstart "lige pludseligt" forsøge at benytte det andet.

Der er ikke andet for end en nulstilling af sticken.
Til top
Heb78 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Heb78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2014 kl. 09:57
Tusind tak

Det virkede
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu