|
Hjælp til Chromecast |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Heb78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2014 Sted: Vodskov, Danmar Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-August-2014 kl. 19:15 |
Hej alle i flinke mennesker.
Har et problem med min chromecast, håber en af jer kan hjælpe. Jeg har haft min chromecast et par måneder og det har fungeret fint, så har jeg haft taget den med på sygehuset fordi jeg troede den kunne gå på deres trådløsenetværk, men det kunne så ikke lade sig gøre, og nu efter jeg er kommet hjem vil den ikke logge på mit eget netværk herhjemme. Når jeg kører opsætningen, når jeg til vælge mit netværk herhjemme og indtaster koden til mit netværk, så får jeg denne fejlmelding på min ipad "Noget gik galt. Kontroller netværksindstillingerne og prøv igen" Er det så netværksindstillingerne på min trådløse ruter? Og hvis det er, kan de de så være blevet ændret automatisk imens jeg var på sygehuset, for det har jo fungeret fint herhjemme? Håber der er nogen der har mere forstand på det end mig, der gider bruge tid på at prøve at hjælpe mig. På forhånd tak
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at genstarte din router?
|
|
![]() |
|
Heb78 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-August-2014 Sted: Vodskov, Danmar Status: Offline Point: 3 |
Nu har jeg prøvet at genstarte ruteren, men det har desværreikke ændret noget!
![]() |
|
![]() |
|
Clemen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Chromecast kan være stædig på det punkt. Og hvis du har haft den til forskellgie netværk, kan den ved genstart "lige pludseligt" forsøge at benytte det andet.
Der er ikke andet for end en nulstilling af sticken.
|
|
![]() |
|
Tusind tak
![]() Det virkede ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |