|
Google play til Samsung Smart TV 2013-2014 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak Flemming. Jeg kender Picasa gennem end del år. Desværre forsvandt selve indgangsappen, Samsung Apps hvor man oplader Apps med den nye enhed. Jeg kan ikke længere finde den på mit nye TV. På min smartphone og nye tablet hedder den nu i stedet Galaxy Apps. Og Picasa er ikke forindstilleret på TVET.
Det nye Picasa findes nu også som Google foto, der er kombineret med Google+. Men faktisk er det smartere med screen mirror. Så alt er ok. |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-November-2013 Status: Offline Point: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Alle Samsung apps findes nu i kategorier på TVET, så man skal ikke længere søge, men Picasa findes ikke her
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |