|
Mistet jailbreak på ATV 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2014 kl. 11:02 |
Hej Folkens
Jeg har endelig efter en flytning og ny switch fået XBMC til at virke, hvor jeg før havde nogle problemer jvf. anden tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=123632&KW=xbmc&PN=1&title=xbmc-apple-tv2-sti-til-videobibliotek Det duede i sidst uge, hvor jeg kørte med XBMC med ATV2, og så film via NAS´en. Så i går aftes, da fruen og undertegnede ville se en film, så var jailbreaked væk !?!?!? Jeg har ikke opdateret, i hvert fald ikke med vilje. Den har opdatering version 5.0.2 - så den har ikke opdateret. Er der nogen der har nogle ideer om, hvad dælen der lige kan være sket ? Og om jeg skal foretage en ny jailbreak (fik en kammerat til det før, så jeg har ikke prøvet det selv) På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1330 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sorry - det kunne være jeg skulle google først
Må prøve at tage strømme et par gange fra den. Det skal lige tilføjes, at jeg har haft taget strømme ift. træk af kabler mv. - så det er sikkert det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |