recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Netflix virker ikke på webOS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Netflix virker ikke på webOS

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Netflix virker ikke på webOS
    Sendt: 03-September-2014 kl. 10:22
Har lige købt et super TV LG 65UB950V.

alt virker fint og smart tv (webOS) er klasser over hvad jeg tidligere har oplevet. Nemt at navigere i og super hurtigt.

dog har jeg et problem med Netflix. Her siger den at der kræves en opdatering før app'en virker (hvilket stort set alle apps krævede), men knappen opdater er ikke mulig at trykke på.

jeg har prøvet at gå ind i app store og hente den igen, men her fik jeg samme problem.

Nogen der ved hvad der skal til?

mvh. Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 10:29

Er der prøvet at afinstalere og hente den igen.? Har du den seneste FW på TVet.?
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 10:50
Jeg vil sige ja til begge dele men er lidt i tvivl.

FW på tv'et burde den vel komme og spørge om, hvis der er nye versioner.

Afinstallere har jeg ikke, men prøvet at hente den igen i LG store.

Men det er måske ikke det samme. Hvordan afinstallerer men sådan en fætter så?

mvh. Jesper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 11:06

På producentes hjemmesife er der ofte en nyere version FW.
Der må som på Samsung være en rediger funktion til Apps.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
jojedk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 31-December-2006
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jojedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 11:46
Du kan hente opdateringer under Opsætning-Generelt - om dette tv. Der efter kunne jeg opdaterere Netflix. Det hjalp mig
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 11:47
Det prøver jeg at kigge på i aften når jeg kommer hjem.

Tak for hjælpen.

Er på udkig efter en eksterns harddisk til TV'et. Kan du eller andre anbefale mærke/model?

mvh. Jesper
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Det prøver jeg at kigge på i aften når jeg kommer hjem.

Tak for hjælpen.

Er på udkig efter en eksterns harddisk til TV'et. Kan du eller andre anbefale mærke/model?

mvh. Jesper

Du skal i hvert fald gå efter en 2½" model, der kan trække strøm fra USB. Det er ikke optimalt, med en HDD, der skal have strøm fra en ekstern adaptor.
Men udvalget er kæmpe. Jeg ville nok kigge på Western Digital.
Til top
pmalm Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-Oktober-2007
Sted: 3400, DK
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pmalm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2014 kl. 19:44
Har også lige fået et nyt LG tv med WebOS. Her virker netflix fint og opdaterede uden problemer. Men kan dog ikke huske om jeg opdaterede firmware i tv'et før eller efter...! Selv bruger jeg en 2½" disk fra Western Digital.
Mvh Peter

LG-55EC930, NAD-M3, XBOX-ONE S, B&W CM8, SONOS.
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2014 kl. 17:35
Jeg er yderst tilfreds med min nyligt indkøbte WD My Book AV-TV 2TB USB 3.0, som er nærmest lydløs, lukker ned ved inaktivitet og arbejder fint og hurtigt sammen med mit Panasonic 47DT60.
Den er med ekstern AC adapter, som imo. er det optimale. Da man er sikker på, at den får den strøm den skal ha'. I øvrigt også hvad bl.a. Panasonic foreskriver.

Redigeret af Roland - 04-September-2014 kl. 18:03
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu