|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tonnyb ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() Sendt: 22-Februar-2008 kl. 13:57 |
Sad og undrede mig over hvorfor man ikke kan købe et samlet bokset med alle star wars filmene.. Nogen som har viden om hvor et sådan kan købes? |
|
Lykkelig ejer af LG 42 PC1R, HK AVR-2000, JBL L8, Playstation 3 320 GB, Qnap TS-109 II
|
|
![]() |
|
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() |
Jeg har tænkt de samme tanker. Det er efterhånden svært at købe filmene enkeltvis, så jeg gætter på, at der snart kommer en monsterpakning med 8-12 DVD'er. Fornylig købte jeg episode 4-6 + ekstre materiale hos CDON, som i øvrigt er ved at udgå, men episode 1-3 er udsolgt og kommer ikke igen(?). |
|
Samsung 7505 55"
|
|
![]() |
|
HanZi75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
![]() |
Så skal de bare komme som Blu-Ray i en samlet pakke, så er der ikke et øje tørt
![]() |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |